Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 2931
Anonym bruker
"Taktløs Håbrann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvordan er det med å ta 2-3 striper med noe god kokain og urinprøve om en uke?

Tar sjeldent kokain, så tenkte kose meg med 2-3 idag.
Anonym bruker
"Taktløs Håbrann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ingen?
Som jeg sier til alle med urinprøve spørsmål: Kjør på! Det kommer til å gå bra.

Er det ikke det dere vil høre da? Snakkas om du ikke kommer til å snorte kokainen om du har den innabords nå..
Sist endret av Superspurv; 6. mai 2022 kl. 22:09.
Går sannsynligvis greit, men vet aldri. Hva slags prøve?

Jeg ville latt være.
Noiaen for å bli tatt den de påfølgende ukene trumfer lysten på coke.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvordan er det med å ta 2-3 striper med noe god kokain og urinprøve om en uke?

Tar sjeldent kokain, så tenkte kose meg med 2-3 idag.
Vis hele sitatet...
Selv om du hadde brukt et gram så vil du mest sannsynlig pisse rent om en uke.
Kokain viser seg normalt i 2-4 dager etter bruk
Anonym bruker
"Taktløs Håbrann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Da dropper jeg det
Er russcreen prøve hos legen. Men jeg dropper det, gidder ikke ta den risken da.

Og nei, jeg vil høre sannheten. Noen steder sto det «Opp til en uke i urinen, spørs på bruk» så da begynte jeg tvile. Men da droppes dette. Takk for svar dere to!
Anonym bruker
"Taktløs Håbrann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk for svar, Kenny. Men jeg dropper det. Er ikke verdt risken og som han andre sa over her «noiaen uken fremover» God helg!
Anonym bruker
"Taktløs Håbrann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Tidlig kvelden ble det idag, spurven. Haha
De kan også sjekke etter omdanningsstoffet benzoylecgonin, som kan påvises i opp til 7 døgn. Om de sjekker etter det vet du vel ikke før svaret foreligger. Spør du om det i forkant så er du garantert x-et på den firkantruta. Klokt valg å droppe, det er verdt det i én time og så ikke verdt det i 200 timer etterpå!
Anonym bruker
"Taktløs Håbrann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Haha, akkurat Better safe than sorry!
4-5 dager i urin , kjør på.. amfetamin er det samme, men metamf ligger opp til 7 dager.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Tidlig kvelden ble det idag, spurven. Haha
Vis hele sitatet...
Klokt valg. Better safe than sorry (:

Sitat av eyecandy654 Vis innlegg
4-5 dager i urin , kjør på.. amfetamin er det samme, men metamf ligger opp til 7 dager.
Vis hele sitatet...
Hva er forklaringen på det? Kokain har en halveringstid på ~1 time mens amfetamin har en halveringstid på ~12 timer. Er det metabolittene som spores?

Edit. Svarte egentlig på det selv.
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/17132243/
Sist endret av Superspurv; 7. mai 2022 kl. 12:51. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Rik Svin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har snortet god cola 03 natt til søndag, å pisset negativt kl 10 mandag morgen.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg har snortet god cola 03 natt til søndag, å pisset negativt kl 10 mandag morgen.
Vis hele sitatet...
Da var det ikke kola du sniffa.
Anonym bruker
"Flink Nise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Snorta 0,3 av noe siiinsyk amfetamin på 4døgnet ble jeg lei av å aldri bli trøtt så dro på legevakt å sa jeg trudde noen hadde droppet noe i drinken min ute på byen,å tok rus prøve 2gonger uten spor,men fikk en boks full av diverse sovepiller når jeg dro
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Snorta 0,3 av noe siiinsyk amfetamin
Vis hele sitatet...
Erfaringsmessig, hvis man har "helt sykt" amfetamin så er ofte forklaringen at det er meth.
Anonym bruker
"Kvalm Ringsel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvordan er det med å ta 2-3 striper med noe god kokain og urinprøve om en uke?

Tar sjeldent kokain, så tenkte kose meg med 2-3 idag.
Vis hele sitatet...
Lykke til å holde deg til kun 2-3 striper.

Klarte å tømme over 1g på 12 timer her om dagen
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Erfaringsmessig, hvis man har "helt sykt" amfetamin så er ofte forklaringen at det er meth.
Vis hele sitatet...
Vel, så sier han også at rustesten var "sporløs" hos legevakten. Da vil jeg nesten tro at forklaringen er at det er et research chemical, og ikke amfetamin/meth.
Nå begynner jeg å bli litt lei av disse spørsmålene, har folk ikke noe research skills? 2-5 min googling så får du svaret.
På Furst sinne nettsider f.eks så står det detaljert og nøyaktig, furst er en troverdig kilde, siden det er de som får inn UP fra leger, ruskontrakt bla bla bla.

Det går nok bra gutten min