Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1308
Anonym bruker
"Kjær Oter"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har trappet ned på subutex siden i våres og begynner å bli lei av det langdradde ubehaget den sakte nedtrappingen fører med seg. Er nå på 4 mg og vurderer å bare hoppe av her og bli ferdig med det. Vet noen hva jeg kan forvente av abstinenser og hvor lang tid det tar før jeg blir «normal» igjen?
Vanskelig å si men vil tippe du er ferdig med abstinenser etter 9-14 dager. Hvertfall de aller værste. Dvs at du ikke har "restless legs" å sånn. Men du kommer nok til å slite med magen, nysing og litt sånn smått i lengre tid. Men værste er over etter ei uke eller 2. Som en heftig influensa uten antibiotika
Anonym bruker
"Kjær Oter"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Får man såpass med abstinenser på 4 mg? Har som sakt trappa ned en stund, stod på 16 mg i vinter.
Anonym bruker
"Kjær Oter"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Noen som vett hvor lang tid det tar før man mister toleransen etter flere års avhengighet på subutex? Om man er uten en måned får eksempel kan man da ta typ 1-2 mg og få en liten buzz?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Noen som vett hvor lang tid det tar før man mister toleransen etter flere års avhengighet på subutex? Om man er uten en måned får eksempel kan man da ta typ 1-2 mg og få en liten buzz?
Vis hele sitatet...
Altså denne avrusingsplanen din ser allerede jævlig mørk ut når du allerede nå lurer på hvortid du kan ta igjen. Du kommer nok aldri til å bli "normal" igjen og må nok belage deg på å skrinlegge rekreasjonell rus.
Anonym bruker
"Kjær Oter"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Det er en spesiell situasjon. Jeg blir trappet ned mot min vilje. Og jeg ser at jeg ikke kan ha et liv med rus. Så jeg vet at jeg får et visst antall subutex av legen deretter er det slutt. Men vil veldig gjerne kose meg så mye som mulig mens jeg kan
Det er en ting å se at du ikke kan leve et liv med rus, men det er åpenbart at det ikke er noe du faktisk vil når det er nødvendig å påpeke at nedtrappingen er ufrivillig og at du vil kose deg så mye som mulig mens du kan.
Sist endret av DfenZ; 7. september 2019 kl. 23:41.
The world is my enem
Du kommer til å kjenne på det i opptil et halvt år. Abstinense vil være været første dagene. Etter det kommer du til å slite psykisk og ha et vanvittig rus sug kroppen kommer ikke til å føles helt bra de neste 6mnd men det blir enklere med tiden. Problemet er de første månedene da må du ha utrolig sterk vilje styrke, fordi kroppen og 90% av hjernen kommer til å fortelle deg at dette er en god ide. Bruk de 10%ene. Men skal jeg være ærlig så høres det ikke ut som du er kommet der hvor du virkelig forstår at dette er noe som kommer til å ødelegge deg selv, de rundt deg som igjen fører til et ødelagt,ensomt og trist liv.

Jeg håper for din del at dette snart går opp for deg og du kutter alt eventuelt begynne på noen medisiner men ikke subutex det vil bare gjøre deg angst full som igjen fører til andre psykiske lidelser.

Lykke til