Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 5059
15. januar i år ble Modafinil flyttet fra reseptgruppe A til B.

Hva er straffen for frakte noen hundre piller over grensen i Norge?
Anonym bruker
"Selvforsynt Basilisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
HVIS pakken blir stoppet. I tollen: Du får beskjed om å fremvise resept, hvis ikke sendes den tilbake til avsender/destrueres.

Kanskje blir det også anmeldt. Men av erfaring er det fra toller til toller...
Vet ikke hva straffen er, men følte risken var FOR STOR til at det ville bli sendt tilbake til india om jeg bestilte direkte derfra, så jeg kjørte bestilling fra india til england med en "parcel forwared", som repakket den og sendte litt bedre kamuflert til norge.

Tror jeg brukte totalt 3k på 200 ish piller med 200 mg pr modalert.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Trådstarter
21 2
Sitat av 3mma Vis innlegg
Vet ikke hva straffen er, men følte risken var FOR STOR til at det ville bli sendt tilbake til india om jeg bestilte direkte derfra, så jeg kjørte bestilling fra india til england med en "parcel forwared", som repakket den og sendte litt bedre kamuflert til norge.

Tror jeg brukte totalt 3k på 200 ish piller med 200 mg pr modalert.
Vis hele sitatet...
Den var lur.

Neste helg testes Modafinil ut
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Trådstarter
21 2
300mg armodafinil gjorde susen. Ble ganske våken og ganske produktiv hele dagen.
Klarte bare sove noen timer, så tok en til når jeg våkna ;D
Anonym bruker
"Misunnelig Ekorn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
300mg er mye. Anbefaler å finne ut hvordan du skal få sove. Som f.eks å sette klokka en time eller to før du står opp, så ta pillen. Blir helt kokt uten søvn. Man fungerer veldig mye bedre med søvn + modafinil. Og vann og mat, lett å glemme.

Istedenfor å ta 300mg så kan du prøve å spe på med koffein utover dagen. Heftig synergi. Men vær forsiktig, kan fort bli altfor mye. Og det er ikke gøy. Plutselig kjempedårlig form..

Jeg + flere rundt meg har mange års erfaring med modafinil, vi har notert oss at selvom man kjenner seg mer våken/tilstede/stimulert på 200-300mg så er det ofte mindre som er mer effektivt mtp produktivitet. Less is more.
Målte høyt blodtrykk. Kanskje knyttet til modafinil, lite søvn og hard jobbing.
Sov dårlig i natt selv om det var over 15 timer siden jeg tok sist moda pille.
Må nok ta en pause og få en natt normal søvn.