Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 2259
Tatt med iphone 7 og redigert i polarr
Tanker rundt bilde?

Er første gang jeg redigerer et bilde

http://i1146.photobucket.com/albums/...psyhycz5hh.jpg
Det var et fint bilde av en utrolig fin hund som jeg fikk lyst til å knuge inntil meg hardt hardt hardt til den kveles. Gjennomføringen (vinkel, rot nederst i bildet, båndet osv.) gjør likevel at bildet nok passer best som et av de beste bildene på /aww. Nydelig altså, men ikke fotokunst ennå.
Sitat av kallisti Vis innlegg
Det var et fint bilde av en utrolig fin hund som jeg fikk lyst til å knuge inntil meg hardt hardt hardt til den kveles. Gjennomføringen (vinkel, rot nederst i bildet, båndet osv.) gjør likevel at bildet nok passer best som et av de beste bildene på /aww. Nydelig altså, men ikke fotokunst ennå.
Vis hele sitatet...
Takker for svar
Bilde er bare knipset i all hastighet på toget, så det var ikke veldig mye tanker bak bildet. Men ble veldig fornøyd etter jeg fikk redigert det litt

Veldig glad i å ta bilder, men er ikke en veldig stor hobby for meg
søt hund og fin fokus - hvis du liker det så fortsett med å ta bilder av hunden din! jeg er enig med kallisti. prøv å ta hen med ut på tur, finn steder med fin bakgrunn og prøv å ta mange forskjellige bilder. typ alt fra lek til at du skal gi godbit etc. hunder har tusenvis av forskjellige ansiktruttrykk og bevegelser (poses!) og det er kjempebra øvelse å få fram disse på en naturlig måte. jeg ville også tatt av halsbånd/bånd for å få 100% fokus på hunden - men dette skjønner jeg avhenger av om hen lystrer eller ikke