Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1726
Anonym bruker
"Rød Draug"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hallais, for et par timer siden tok jeg 5 blå valium og en jay for og roe meg ned med no fifa20

Fikk da 2 blottere med 200 UG hver av en kompis som jeg spiste.

Vil det dempe syretrippen min? Glemte på forhånd at jeg hadde i det hele tatt blått
Fult mulig det demper trippen litt ja, men kan også være du får til å gå dypere ettersom de blå kan hjelpe til med å gi slipp
Anonym bruker
"Nyfiken Harpy"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Mange vil si det er waste da det gjør trippen veldig mild men tur blir det
Blir ikke å gå dypere med benzo nei, det er en grunn for at det brukes som trip-killer. Turen blir nok betraktelig dempet, uten tvil.
Anonym bruker
"Rød Draug"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Okei takk for tips, er en time inne nå uten og kjenne noen ting så var nok bortkasta lapper��
Om du tok 2x 200ug lsd burde du fortsatt kjenne noe selv om du har tatt benso, om det faktisk var 400ug. Men, blir nok adskillig mildere en det kunne ha vært.
Kan ta lengre en time før det kicker inn.
Sitat av ReeferBear Vis innlegg
Om du tok 2x 200ug lsd burde du fortsatt kjenne noe selv om du har tatt benso, om det faktisk var 400ug. Men, blir nok adskillig mildere en det kunne ha vært.
Kan ta lengre en time før det kicker inn.
Vis hele sitatet...
tar da ikke lengre tid å ta opp noe som helst om man er på benzo -_-

stray wanderer har d riktige svaret her, er en grunn til at helsepersonell osv gir benzo når folk kommer inn med badings på psykadelika.
Sitat av ReeferBear Vis innlegg
Men, blir nok adskillig mildere en det kunne ha vært.
Kan ta lengre en time før det kicker inn.
Vis hele sitatet...
Sitat av Munted Artist Vis innlegg
tar da ikke lengre tid å ta opp noe som helst om man er på benzo -_-.
Vis hele sitatet...
Jeg selv har opplevd at det tar opp mot 1.5 time - 2 timer før jeg kjenner noe, mens andre ganger føler jeg det etter kvarter - halvtime.
Sitat av Munted Artist Vis innlegg
tar da ikke lengre tid å ta opp noe som helst om man er på benzo -_-

stray wanderer har d riktige svaret her, er en grunn til at helsepersonell osv gir benzo når folk kommer inn med badings på psykadelika.
Vis hele sitatet...
Mente ikke at det ville ta lengre tid før det kicket inn på grunn av benzo. Mente at det generelt kan ta over en time før man merker lsd. Har selv opplevd 1,5-2 timer før man kjenner noe.

Ellers var jeg helt enig med at benzo vil dempe trippen kraftig. Men, man burde fortsatt merke at man har tatt lsd dersom man tar 400ug
Det gjør nok bare trippen litt mildere.
Det demper nok litt, en skulle gått «greit» men 5 er kanskje nok til å merke mindre effekt
De blå hjelper deg med å ikke hallusinere så mye, jayjayen gjør at du hallusinerer enda mer, så er en god kombo-mix der ja. Enjoy
Benzo er da ingen tripkiller? tenkte det var mer antipsykotika og slikt
Ingen tripkiller i AP forstand. Men demper betraktelig på lik linje som alkohol