Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1063
Anonym bruker
"God Mårhund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hoi, har et spørsmål angående skyting av heroin I nakken..

Har en bekjent som har skutt heroin I årevis og har "ødelagte årer" på både armer og bein.

Men å skyte i nakken, altså halsen, er ikke dette litt siste stopp før det renner over?
Føler dette liksom er siste stopp før det får galt. Også blitt opplyst om abscess i halsen pga dette.

Jeg har ingen erfaring med noe narkotika what so ever, bortsett fra fortellinger og erfaringer med denne personen.

Ja, har prøvd å hjelpe denne personen i over 15-16 år, men til ingen nytte. Vi bor nå 30 mil fra hver andre, så jeg er til ingen hjelp da det er litt komplisert i grunn.

Takker for alle svar.
Anonym bruker
"Rede Gris"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Etter halsen er ødelagt vil han nok gå for lysken.
Ja, dette har gått alt for langt, men det er dessverre lite å gjøre med.
Vedkommende må selv ville slutte.
Anonym bruker
"God Mårhund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Etter halsen er ødelagt vil han nok gå for lysken.
Ja, dette har gått alt for langt, men det er dessverre lite å gjøre med.
Vedkommende må selv ville slutte.
Vis hele sitatet...

Den omsorgsfulle heroinen
er kjærlig når motbakkene blir for bratte.

Er edd vedkommende skal bli offer for et dårlig parti med heroin der det har blitt blandet inn f.eks fentanyl eller carfentanil.

Hvor utbredt dette er i Norge vet jeg ikke, men har jo lest skrekkhistorier om dette før.
Vil bare si at jeg deler håpløsheten du føler på. Heroin i halsen, og du får ikke gjort noe med det. Håpløst.
Anonym bruker
"Flirende Sirene"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vet stortsett ingenting om intravenøs bruk av rusmidler.

Hvorfor er det værre å skyte i halsen enn i armene? Og hvorfor er lysken enda værre enn halsen slik det fremstår i tråden?
Anonym bruker
"Forelsket Grindhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Halsen er den farligste plassen du kan injisere. Ikke lysken. Men av en eller annen grunn er det å skyte i lysken ansett mer som "siste stopp" enn å skyte i halsen.