Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 764
Hei! Jeg er på vei til hyttetur med familien og har med meg 1,5-2g brunt ish. Har ikke papir eller sigg så lurer på hvordan jeg kan få røykt dette og helst mest mulig effektivt siden jeg skal være her i 3-4 dager. Takk for svar
Hm har du epler? Ev noe du kan lage en hjemmelaga bong med?
Brus- eller ølboks. Du kan punktere 5-10 hull med en knappenål i en liten formasjon du kan bruke som bowl. Skjær avlange tynne stykker med hasj så de ikke trekkes inn i hullene. Sikkert ikke det beste for lungene i lengden men det blir relativt praktisk funk.
Sitat av Idek13378 Vis innlegg
Hm har du epler? Ev noe du kan lage en hjemmelaga bong med?
Vis hele sitatet...
Ja kan alltid bonge eple men føler at man ikke får like bra effekt som i en joint. Har du noen eksempler på hvordan jeg kan lage bong? Takk for svar
Sitat av Jokkeduden7 Vis innlegg
Ja kan alltid bonge eple men føler at man ikke får like bra effekt som i en joint. Har du noen eksempler på hvordan jeg kan lage bong? Takk for svar
Vis hele sitatet...
Ja, det supranaut skriver, funker fjell
Har du en lyspære, et sugerør, salt og en bruskork så skal jeg lære dere noe sykt.
Det kan jo alltids spises. Eller shottes hvis du blander det med litt smeltet smør.
Anonym bruker
"Intolerant Berggylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har du en bekk/Nice vann ved hytta? Kunne lagd en gravity bong og brukt en bekk eller noe. Jeg hadde værtfall oppsøkt gode vannkilder med en gravity bong klar jeg da.

Hvis du har null redskaper så er aluminiumsfolie laget som en bowl i en bruskork som har blitt smelta hull i beste løsning. Mann må passe på at man får skrudd igjen korken etter smelt da, også kutter du av nederste del av en brus flaske. Fikser bøtte med vann eller siden du skal på hytta, fjellbekk elns.

Der har du ghetto gravity bong, må bare si at du får garantert plastikk røyk og folie røyk i lungene. Men du dør ikke
Sitat av Astro Man Vis innlegg
Har du en lyspære, et sugerør, salt og en bruskork så skal jeg lære dere noe sykt.
Vis hele sitatet...
Den der kan eg mister Funker forsåvidt jævli bra, og lettere om man har en lyspære som ikke er matta


Legg shitten nedi og varm opp til ønska temp med lighter rett på glasset så trekker du. Hillbilly vaporizer
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Astro Man Vis innlegg
Har du en lyspære, et sugerør, salt og en bruskork så skal jeg lære dere noe sykt.
Vis hele sitatet...
Sitat av mr.roundtree Vis innlegg
Den der kan eg mister Funker forsåvidt jævli bra, og lettere om man har en lyspære som ikke er matta
Vis hele sitatet...
Vel da kan dere jo skrive fremgangsmåten også da morroklumper.

Når vi hadde slik nød så laget vi pipe av en sigaretteske, men det har vel ikke du.
Det nest beste var flaskebong. Har du tilgang på aluminiumsfolie?

Du kan da brenne et hull på siden av flasken for å innhalere fra og så bruker du aluminiumsfolie på tuten, stikk noen hull med en nål e.l. for å lage brønn.

Annet alternativ er å "låne" filter fra kjøkkenkran. Skru av enden (ikke alle kan skrues av dessverre). Så vil du finne et filter som har noen løse rister av metall i seg, du kan ta en og bruke som rist i en pipe.

Grønnsaker og frukter kan lett skjæres til en pipe også.
Noen fikk myke pakker i år virker det som.

Fremgangsmåte:

1.
Ta en tang og ta tak i den innerste delen på "tuten" til lyspæren. Lik og lur til den løsner. Da skal du kunne dra ut innmaten av pæra.

2.
Ha salt i og svisj det rundt. Vet ikke om det har noe for seg men ryktet sier at du da skal få ut noe skummelt pulver som er på innsida til pæra.

3.
Lag to hull i en bruskork. Sett et halvt sugerør i hvert hull.

4.
Putt hasj eller weed i pæra og skru på korken.

5.

Nå kan du varme opp urtene mens du trekker av ene sugerøret. Du bestemmer selv hvor mye varme du vil bruke. Puristene sier at mindre er mer. Personlig har jeg ikke tid til slikt.
Sitat av Astro Man Vis innlegg
Noen fikk myke pakker i år virker det som.

Fremgangsmåte:

1.
Ta en tang og ta tak i den innerste delen på "tuten" til lyspæren. Lik og lur til den løsner. Da skal du kunne dra ut innmaten av pæra.

2.
Ha salt i og svisj det rundt. Vet ikke om det har noe for seg men ryktet sier at du da skal få ut noe skummelt pulver som er på innsida til pæra.

3.
Lag to hull i en bruskork. Sett et halvt sugerør i hvert hull.

4.
Putt hasj eller weed i pæra og skru på korken.

5.

Nå kan du varme opp urtene mens du trekker av ene sugerøret. Du bestemmer selv hvor mye varme du vil bruke. Puristene sier at mindre er mer. Personlig har jeg ikke tid til slikt.
Vis hele sitatet...
Nesten litt flaut at jeg ikke har hørt om den. Må testes, takk for writeup.
Anonym bruker
"Vred Sild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Rull folie rundt en blyant slik at du får en sylinder. Brett in tuppen slik at det bare er et lite hull og putt en liten hasj bit og fyr på.