Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1110
Skal snart på konsert og tenkte å røyke en joint for å forsterke inntrykket av musikken litt.

Bryr security seg? Kan de kaste meg ut?

Er det noen som har noen opplevelser med dette (antar at flere har noe å bidra med)?
Hva slags konsert? Hvilket lokale?
F.eks rockefeller og sentrum scene har jeg aldri vært på nykter, om det har vært molly eller bare røykings og alkohol. Har aldri møtt noen motstand på øya mine. Det er i såfall holdning/oppførsel du blir plukka ut for.
Sist endret av subscribe; 13. september 2017 kl. 21:39.
Er en Brit Floyd konsert på Vest-Landet, lokalet er ikke svært stort, litt over 1500 plasser.
Sist endret av FuyGiery; 13. september 2017 kl. 21:53.
Anonym bruker
"Vennlig Fåvne"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Så lenge du ikke ser helt blåst ut og oppfører deg normalt så er det 0-1% sannsynlighet for at du blir kastet ut
Her må du nesten ta i betraktning av hvordan du ser ut etter røyking. Eventuelt røyke mindre hvis du lett ser vel blåst ut.
Aldri hatt problemer med å komme inn noen steder enten jeg har røykt, drukket eller tatt MDMA. På større lokaler som konserter har vel også sikkerhetsvaktene muligens mindre tid på å bry seg med slikt med mindre du ser helt vekke ut. Min oppfatning utifra egne og andres historier har også vært at det kan være lettere å komme inn litt ruset som dame enn hvis man er mann - enten det er på byn eller konserter.