Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 1124
Anonym bruker
"Full Hydra"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei
Jeg er blitt veldig interessert i psykedelika som medisin og har deltatt på 4 ayahuasca sermonier. 2 og 2 med 2-3 mnd mellomrom på en retreat i Portugal.
Ayahuasca var det første jeg prøvde. Første seremoni hadde jeg ingen effekt, etter 3-4 glass. Men 2 seremoni etter lang tid startet "reisen". Den varte kanskje mellom en time eller to og fikk da oppleve magien og skjønte potensialet.
Andre retreat startet reisen etter 3 glasset og var virkelig flott(lærte mye og mange innsikter). Men seremoni nr2 skjedde det ting etter bare et glass, men fikk bare en "mareritt" følelse som varte helt til jeg bare datt ut av det. Det føltes som at det var på kanten til og gå skikkelig ille, og måtte jobbe hardt for at det ikke skulle gå veldig galt. Slik det føltes i alle fall.
Det varte kanskje litt over en time.

Jeg har prøvd sopp en gang hjemme alene , 1 g + syrian rue.
og 15 mg 4 aco dmt(alene) en gang og 20 mg 4 aco dmt to ganger sammen med en venn.
Med soppen og 4 aco dmt(som mange rapporterer er "det samme" som sopp) har jeg ikke funnet magien som hjalp meg med ayahuasca.
Jeg har fått mer hallusinasjoner med åpne øyer med sopp og 4 aco men ingen journey.

Jeg har vært forsiktig og tatt relative lave doser og tror jo kanskje det er grunnen til at jeg ikke har hatt noe suksess her hjemme?

Jeg ser svært lite med lukkede øyne på ayahuasca eller de andre stoffene jeg har prøvd. Dette har jeg forstått er veldig forskjellig? Noen ser veldig mye og noen ingenting med lukkede øyne!?

Har jeg tatt for små doser for og få den "medisinske" effekten?

Jeg bruker og ligge i sengen i mørkt rom med headset på og "medisin" musikk. Samme som vi hørte på under ayahuasca seremoniene.

Jeg har lest at det kan være lurt og ha valium liggende hvis "uhellet" er ute og reisen blir utholdelig. Noen som har prøvd dette og kan si noe om det fungerer.

Ble kanskje en unødvendig lang post men håper noen kan komme med innspill/tips?

Mvh
2 g syrian rue. Vent 1 time. 3 gram cubensis/1.5 - 2 gram spiss flein. Anbefaler at soppen inntas i te.
Og fast minst i 4 timer før du begynner prosessen. Jo lenger du faster jo bedre.

Var sånn de gjorde det når jeg var på sopp sermoni i Nederland.
Sist endret av Revbatim; 23. august 2017 kl. 14:28.