Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 5373
Anonym bruker
"Halvfylt Rødrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei.

Var med en venne gjeng og tok Ghb og amfetamin utover kvelden.

Er ikke vant med og ta ghb, så da prøver jeg og være forsiktig med dosene. Og da er det jo ekstra flaut og greie og bomme så mye som jeg gjorde.

Over en liten periode (kanskje 1 time) har jeg greid og fått i meg 5 korker. Noe som er veldig uansvarlig fra meg...

Så nå sitter jeg her med en veldig ubehagelige følelse som er veldig varierende. Er kvalm og svimmel. Får sjeldent noia, men er litt engstelig nå.

Hva burde jeg gjøre? har 5 øl og amfetamin og seruquel.

Vurderer og ta amf, men skal på jobben i morgen. så er avhengig av og sove. vært våken 3 dager nå.

Kribler i begge henda å, noe som er veldig veldig ubehagelig.

Jeg er sykt noia nå
Anonym bruker
"Halvfylt Rødrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg går for og ta en liner, er like før jeg detter i bakken....
Det at kriblingen i hendene nå også er i fjeset er skremmende
Anonym bruker
"Skeptisk Måse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, og god kveld!

Altså,
fem korker ☑
kvalme ☑
svimmel noe jeg antar vi kan kombinere med hodepine ☑
og at hendene dine kribler à la muskelkramper ☑

Hvis jeg skulle dra en konklusjon utifra dette tror jeg at du har klart å overdosere. Hvis du har hjerteproblemer, epilepsi, høyt eller lavt blodtrykk hadde jeg ringt etter en ambulanse med en og samme gang. Det å kombinere en overdose på GHB med amfetamin hørtes heller ikke i mine ører ut som noe sjakktrekk. Jeg håper at du er med venninnen din enda ettersom dette kan resultere i pustevansker/ bevisstløshet noe som igjen setter siste spikeren på kista.

Det er veldig vanskelig for oss over den store verdensveven å stille deg en diagnose på om du har sett din siste episode med Home and Away, men et godt tips er å kontakte legevakt snarest. Og legg vekk tanker som "da blir jeg bøsta" på hylla. Hvis det er snakk om liv eller død burde valget være ganske enkelt.
Anonym bruker
"Halvfylt Rødrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk for svar. Har ikke hjerteproblemer eller eplepsi. Pulsen er på 94


Droppa en passelig mengde med amfetamin for 5 min siden, ser at du skriver at det er dumt. Men burde ikke det i det minste stoppe meg i og falle i koma?


jeg er ikke lenger med dem, er hjemme.
Bitter og sur.
Hydra's Avatar
Om pepper blir redningen din er nå et spørsmål i seg selv.
Har du noen venner som er våkne på denne tiden av døgnet som eventuelt kunne kommet til deg og passet på?

Er sekundet før jeg skulle addet deg på skype/ face for å sørge for at du ikke strøyk med. Blir jo redd når jeg hører om slike tilfeller, haha.

Jeg er våken i natt, skrik til meg på PM så kan vi slå av en prat så kanskje noiaen roer seg!
Er du ikke i koma nå, faller du ikke i koma heller.
Anonym bruker
"Halvfylt Rødrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk så mye for svar!!

Å takk for omtanken Hydra!!


Hvordan kan du for sikkerhet si at jeg ikke kan havne i koma nå??

Føler meg uggen, og har små kramer på siden av magen, og litt kribling på hendene nå.
Er ikke mer kribling i fjeset lenger, men er redd det kommer tilbake.

Jeg føler flere ganger at hodet sklir som om jeg nesten dubber av, får også enkelte ganger noen ekle følelser i hodet som jeg ser på som veldig skummelt.

Jeg vet ikke hva mer jeg skal gjøre, tar heller sjansen på og ta mer pepper enn og ringe en ambulanse
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvordan kan du for sikkerhet si at jeg ikke kan havne i koma nå??
Vis hele sitatet...
For det er over 1 time siden site dose med ghb?
Du har ikke sovna enda så kan nesten med sikkerhet si at du ikke kommer til å sovne nå. Drit i å ta mer pepper

Hvordan var konsistensen på ghb'n? Var den tykk eller veldig rennende?

I og med at du ikke har sovna enda så regner jeg med at den ghb'n ikke var sånn super sterk. Så om du ikke har blanda med andre "downers" som benzo eller alkohol osv så har du nok på langt nær tatt en dødlig dose ghb.

Vet veldig godt hvordan det er å ta for mye ghb men fortsatt ikke så mye over at du er helt korka ut... det er helt jævlig.. men går relativt fort over. Jeg tipper du kommer til å føle deg bedre innen 1 time, og bare bli gradevis bedre.

Det jeg hadde gjort om jeg hadde tatt for mye ghb og var alene: jeg hadde lagt meg selv i stabilt sideleie og prøvd å sove.
Hadde selvfølgelig ikke gjort dette om dosen hadde vært dødlig høy, da hadde jeg ringt ambulansen. Men å ta en så stor dose med bare ghb skal litt til

Vil bare legge til at jeg er ingen lege og har heller ingen innsikt i situasjonen din uten om det lille du har skret i tråden, så om du er er veldig usikker selv eller ting ser ut til å bli værre, så burde du ringe ambulanse
Sist endret av Alge; 19. juni 2017 kl. 03:01. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Halvfylt Rødrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk, den var både litt tykk og rennende.

Det føles som om ting er på vei til og bli bedre. fortsatt svimmel om jeg står. men ikke mer kribling eller kramper.

så puster lettet ut nå!.

Nå kommer jeg mest sannsynlig til og få alt for lite søvn -.-
først vil jeg si at jeg ikke har erfaring med GHB men slik jeg har lest meg opp så er det flere som har brukt pepper som motgift mot overkorking for og ikke sovne, at du føler deg uvell er nokk helt normalt når du har blanda pluss og minus :P ser det er noen timer siden nå men regner med du greide deg enten du sovna eller ikke :P
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Da jeg tulla litt m ghb, var noe av det beste nettopp det og korke over. Samtlige jeg kjenner som styrer med det, liker også det og korke over, takk og god natt.
Anonym bruker
"Parallell Hund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Carmex Vis innlegg
Da jeg tulla litt m ghb, var noe av det beste nettopp det og korke over. Samtlige jeg kjenner som styrer med det, liker også det og korke over, takk og god natt.
Vis hele sitatet...
Samme sier for folk bruker GHB for å voldta andre mennesker.

GHB søppel for søppelmennesker.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Samme sier for folk bruker GHB for å voldta andre mennesker.

GHB søppel for søppelmennesker.
Vis hele sitatet...
Haha!! Hva faen liksom

GHB er faktisk en ganske bra greie sammenlignet med alkohol osv. Finnes jo sikkert 100 andre ting man kan putte i drinken til noen for å få noen til å slokne.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Samme sier for folk bruker GHB for å voldta andre mennesker.

GHB søppel for søppelmennesker.
Vis hele sitatet...
Den tok jeg ikke helt.

Så om man "korker" over er man ute etter voldta, mener du?
Sitat av ImnotEmo. Vis innlegg
Den tok jeg ikke helt.

Så om man "korker" over er man ute etter voldta, mener du?
Vis hele sitatet...
Folk heller gbh i drikken til ei/en annen for at de skal korke over for så å voldta dem.