Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 2699
Anonym bruker
"Trygg Hippogriff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Heisann!

Jeg har veeldig mye tekst som skal skrives i en periode fremover nå, og har i den sammenheng gått til anskaffelse av både amf. og Ritalin (10 mg).

Spørsmålet er da som følger: Da begge disse substansene er nytt farvann for meg, hvor store doser og hvordan burde jeg benytte det for å få best mulig effekt? Målet er da å kunne være konsentrert, fokusert og få få gjort mye kvantitativt arbeid.

Hvilket av stoffene burde jeg benytte? Og kan jeg f.eks. bruke den ene en dag, og den andre neste/2 dager etterpå?

Noe annet jeg burde tenke på? Alle tips tas imot med stor takk
Det er jo ganske individuelt, men jeg tipper du vil være fornøyd med 20-40mg ritalin(oralt). Amfetaminen du har fått vil nok ikke være like ren som ritalinen, men start med ca samme dosering, og tilpass dosering etter kvalitet på produktet.

Om du skal bruke begge to så ville jeg startet med ritalinen først, ettersom jeg synes det er lettere å sove på ritalin.

Forøvrig har jeg også noen tips: 1. Hold deg til få doseringer. 2. Spis godt på forhånd, og utover dagen om du får til det. 3. Start helst tidlig på dagen, slik at du får sove så fort som mulig når kvelden kommer. 4. Forbered deg på en liten nedtur når virkning dabber av. 5. Vær forsiktig med amfetamin. Det er rimelig lett å bli avhengig av, og den veien ønsker du ikke å gå.
Sist endret av Mirage; 18. april 2017 kl. 15:32.