Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 3614
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
For en stund siden røyka jeg grønt, og etterpå husker jeg at når jeg tørka meg (etter å ha tatt en nr to), var det gult. Har noen andre opplevd dette?
Var bæsjen din gul?
Det kan være så mange grunner til akkurat det.
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Nei, det var gult når keg tørka
Tror nok ikke dette har noe med røykingen å gjøre. Er nok mest sannsynelig ikke noe farlig. Men vist det vedvarer så gå til legen å forklar situasjonen og ta en avførings prøve og kanskje en blod prøve, men for guds skyld ikke si til legen at du har røyket eller brukt andre illegale rusmidler
Peace

Men om ikke avføringen din var gul... Du vet at det ikke er så uvanlig at det er gult på papiret du har tørka deg i ræva med
Var det knall gult liksom?

Det som er mer vanlig er å bli skikkelig fjern å kjøre noia på ting som er vanlig som man ikke har lagt merke til før
Sikker på at det ikke er det som er tilfelle her da?
Sist endret av Alge; 27. mars 2017 kl. 15:56. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Lysebrun til gulaktig avføring er ganske normalt. Det skjer hvis tarmbakteriene ikke jobber på riktig måte.

Tror ikke dette har noe med weeden å gjøre. Men hvis det er helt gult og er sånn over flere dager ville jeg kanskje vurdert en tur til lege hadde jeg vært deg. Men som Alge skriver, ikke si til legen at du har røyka whatsoever. Er ikke verdt det.
Dette kan også være symptomer på Gonorré. Om du har hatt ubeskyttet analsex, eller blitt rimmet.
Visse substanser gjør at alt ser gult ut, feks giften fra fleinsopp som gulner væsken i dine øyne. Er du heldig så klogger dette til cappilarer i øynene dine så du ser i gult nonstop.

Tror Riddick skjøt kvikksølv.
Det er alt for mange grunner til at avføringen kan bli gul.
Mest normalt er det fordi det er problemer med tarmbakteriene.
Hvis tarmbakteriene ikke jobber på riktig måte blir det heller ikke produsert noen brunfarge.

Det kan være pga du har spist mat med mye fett.
Det kan være pga problemer med leveren.
Det kan være pga problemer med galleblæren.
Det kan være pga problemer med bukspyttkjertelen.
Det kan være pga diverse medikamenter.

Er du i tvil så gå heller til legen.
Anonym bruker
"Bred Hjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Erru tjukk i huet? Selvsagt er det viktig for legen å vite om pasienten har brukt rusmidler, så trådstarter burde ikke holde tilbake informasjonen. Det er viktig for riktig diagnostisering. Politiet får ikke vite noe som helst
Vis hele sitatet...
Har du billappen og sier til legen din at du bruker rusmiddler mister du den tvert.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Erru tjukk i huet? Selvsagt er det viktig for legen å vite om pasienten har brukt rusmidler, så trådstarter burde ikke holde tilbake informasjonen. Det er viktig for riktig diagnostisering. Politiet får ikke vite noe som helst
Vis hele sitatet...
Tja vist det er helt ok å miste lappen eller retten til lappe samt retten til å få skrivd ut visse medikamenter om man skulle trenge dem... ja så kjør på.

Men jeg kan nesten garantere deg at om det er litt gult på pappiret etter du har røyka så har det 90% sikkert ikke noe med røyken å gjøre.

Gul avføring er sjeldent noe alvorlig heller ( har ofte med høyere fettprosent enn normalt i avføringen å gjøre)

Så tjukk i hue kan du være sjæææl