Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1604
hei plages med at noen spill i steam ikke starter.det er noen eg har som starter fint mens andre bare slutter å svare kort tid etter jeg prøver å starte opp.noen som vet hva jeg kan gjøre får å fixe dette ?
Start med å sjekke hvor varm CPU'en din er, last ned Speccy hvis du ikke har noe annet program for å sjekke. Prøvd å reinstalle spillet? Evt. steam? Hvilke spill er det snakk om? Har du oppdatert Windows etter fresh install? Restarta pcen?
Trådstarter
cpu ligger på 22 c.har lukket vannkjøling på den.det er gta v online og Carmageddon: Max Damage som ikke vill starte men andre spill som doom og resident evil spill samt flere starter opp.joda har oppdatert win 7 etter ny install og har restarte pc etter det .har og prøvd å starte steam på nytt men til ingen hjelp
Prøvd å verifye integrity of game cache?
Om du ikke har prøvd det så høyreklikk spillet i biblioteket og trykk properties så local files så trykker du verify integrity of game cache.
Pleier å funke for de fleste spill om det er noe feil.
Trådstarter
det funket

det virket på gta v men ikke på Carmageddon: Max Damage .på gta v var det 9 filer som ikke kunne valideres å jeg måtte laste ned di filene på nytt
Sist endret av mad187; 30. oktober 2016 kl. 14:58. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.