Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1854
Hei freaks!

Har en kamerat som er veldig ivrig på og bestille noe stoff i posten. Har hørt at dette er blidt veldig risiko fylt nå den siste tiden og er litt nervøs for at han skal drite seg ut...

Sa til han at han burde bestille blottere i så fall, da jeg tenker dette har den største sjansen for og komme igjennom?

Hva tenker dere? Noen som har noe klokt og komme med?
Fikk amf i posten, men det eneste risikomomentet jeg opplevde var snokende foreldre som tok beslag på brevet mitt
Innenlands er det ikke noe problem, utenlands er det veldig mye mer risikofylt.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Alge Vis innlegg
Hei freaks!

Har en kamerat som er veldig ivrig på og bestille noe stoff i posten. Har hørt at dette er blidt veldig risiko fylt nå den siste tiden og er litt nervøs for at han skal drite seg ut...

Sa til han at han burde bestille blottere i så fall, da jeg tenker dette har den største sjansen for og komme igjennom?

Hva tenker dere? Noen som har noe klokt og komme med?
Vis hele sitatet...
Blottere er ikke noe hunder kan oppdage, så du blir kun tatt om en toller åpner pakka di og finner blotterne. Min erfaring er at blottere går igjennom tollen, med mindre tollen har flagget selgeren og går igjennom all posten derifra.
Kjøpte noe lignende fra en kjent vendor med masse positive tilbakemeldinger, men det ble stanset, og pratet med flere andre nordmenn som fikk ting stanset fra samme sted.

Sjekk ut denne siden: https://www.reddit.com/r/darknetmarketsno
Sist endret av Uglemos; 13. januar 2016 kl. 15:50.
Alge faen!
Alge's Avatar
Trådstarter
Fikk inntrykk at det var utenlands det var snakk om.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Da er selvfølgelig risikoen større, det avhenger også hva avsenderlandet er, f.eks Nederland er jo et land som tollen følger spesiellt nøye på pakkene fra. Det kom frem i "Norge på dop" at tollere bruker skjønn og egen erfaring når det gjelder å peke ut mistenkelige pakker for ekstra kontroll.
To kompiser fikk blottere fra utlandet beslaglagt i sommer. Var meget overrasket over det. Begge fikk politi på døra med ransakelsesordre. Men sakene henlagt etter bevisets tilstand