Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1476
Har tatt over 150mg rivotril (har skyhøytoleranse) og 25mg xanax de siste 2 ukene (pluss til i dag), så 2,5 uker.

Det jeg lurer på er hva jeg kan forvente av withdrawals. kaldsvetting kan jeg klare meg helt fint med, og også irritabilitet. Men blir det noe verre enn det?

Har ikke tatt hver eneste dag på denne lille "bingen", men rivotril sitter jo i blodet lenge så har nok hatt rivotril konstant i blodet i 2,5 uker. Så går utifra at til helga så bryter helvete ut.
Er jeg i fare for seizure eller andre slags muskeulkramper/spenninger

Jeg setter utrolig stor pris på å høre erfaringer fra andre som har gått på "binges" på 2-3 uker med benzo.
Har gått på mange sånne de siste åra. Har dessverre mangla vett til å holde meg unna, når jeg først har klart å komme meg av.
2-3 uker er ikke så ille ass, med mindre du har ligget på 150 mg per dag. Kaldsvetting, irritabilitet, dårlig matlyst, lett angst, kjip mage og dårlig søvn er det som går igjen for min del. Ingen av disse symptomene trenger å være noe hinder for å leve livet ditt som normalt, dra på jobb etc.

Tipper du vil føle på det i maks en uke, og jeg ville ikke forventet et helvete heller. Som mye annet, det her er mye til hva du gjør det til selv. Variert kosthold, mosjon og kognitiv vilje. Ikke legg om livet ditt når du slutter, prøv å stå i det du vanligvis gjør. Lykke til
Noe jeg kan ta for å gjøre eventuelle abstinenser lettere?
Og burde jeg holde meg borte fra alkohol i perioden mens jeg "flusher" systemet for benzo?
Det kan ta et halvt år før du får si skikkelige influensalignende abstinensene fra piller, jeg tok zanax hver dag en hel sommer og fikk abstinensene flere mnder seinere, tror det også er litt individuelt, men har hørt at det setter seg i fettvevet at det er derfor det tar lang tid før abstinensene kommer.
Flere måneder etter xan??? Sikker på at det ikke faktisk var influensa da? Har aldri hørt at benzo setter seg i fettvevet.

Drakk du alkohol i løpet av tiden etter du sluttet med xanax?

For har hørt at alkohol kan på en måte tilbakestille abstinensene (siden det går på GABA receptorene)
Sist endret av Pillefreak; 16. november 2017 kl. 00:49.
Spiste 5 stk engang.. uvist hvilken styrke + masse alkohol og ei bønne.. ble blackout og kroppen skalv hele dagen etterpå..
Sitat av Notoneofthem Vis innlegg
Spiste 5 stk engang.. uvist hvilken styrke + masse alkohol og ei bønne.. ble blackout og kroppen skalv hele dagen etterpå..
Vis hele sitatet...
Kanskje toleranse har noe å si, har aldri hatt såpass heftige abstinenser etter så få piller. Og jeg har som sagt skyhøy toleranse, kan ikke måles....

Får vel bare se hvordan det går den neste uken, skal prøve å slappe av, kaffe, te og en god bok. Abstinensene er jo ikke farlig etter bare ett par uker men er litt for glad i benzo og samtidig vet jeg at jeg leker med ild. Abstinensene på benzo kan stå om liv og død om du har gått på dem lenge nok. Men har heldigvis ikke gjort det.
Sist endret av Pillefreak; 16. november 2017 kl. 00:52. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Var nok bivirkninger og ikke abstinenser..
Du har ikke spist så mye rivotril at abstinensene kommer til å stå på liv og død. Som jeg sa, det er mye opp til deg selv hvor krafrige abstinenser du får.
Abstinensene vil oppleves som mye heftigere hvis du gjør minimalt ut av hverdagen. Hold deg mest mulig opptatt og få minst mulig tid til å føle på fraværet av det jævelskapet som rivotril er. Det er mitt definitvt beste tips.

Ang øl. Det blir som å pisse i buksa for å holde varmen. Jeg har drukket øl mange ganger under benzo-slutt, men ikke med det formålet som du har. Det går fint og ta noen øl her og der, men hvis du gjør det for å knekke abstinenser, så får du bare et nytt problem. Alkoholisme skal ikke kimses av.