Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 3117
Anonym bruker
"Overtalt Geit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har prøvd å søke litt på nettet ang. inntak av MDMA hvis man har diagnosen paranoid schizofreni. Finnes veldig delte meninger.

Derfor vil jeg høre deres erfaringer ved MDMA-bruk av personer eller deres bekjente som har gått på antidepressive legemidler og tillegg blitt diagnotisert med paranoid schizofreni eller lignende. Jeg vet også at anti-depressiva kan minske effekten av MDMA.

Så klart er det ikke anbefalt, men noen tråder på andre forumer viser til positive effekter og virkninger.

Jeg kjenner en med slik diagnose som har inntatt kokain ved flere anledninger, noe som resulterte kun i at han ble rolig. Hvorfor skulle ikke da MDMA være et "bedre" alternativ, der kokain er relativt mye mer skadelig?
Du trenger ikke gå på store mengder anti-depressiva før du får tilnærmet null funk. Med din diagnose kan det jo muligens være flere medisiner du går på som kan forstyrre virkningen.
Kokain i mindre doser (noen få, små linere) kan være enklere å forholde seg til rent psykisk enn MDMA utifra min erfaring. Grensen er vel lavere for noen med en alvorlig psykiatrisk diagnose, men skal litt mer til før man kan oppleve negative symptomer rent psykisk slik jeg har opplevd det. MDMA kan være veldig mer intenst iforhold til kokain og muligens dermed fort forandre opplevelsen.
Du må huske på at MDMA kan være veldig psykadelisk innimellom. Jeg har selv sett light-trails etter biler og glorier rundt gatelys og det har omtrent vært min extent for hallusinasjoner på MDMA, men du må huske på at det fort kan bli mer hallusinasjoner for enn som er utsatt for psykoser og slikt. Ser for meg at å høre stemmer og se figurer kan skje lett. MDMA er også i amfetamin-familien og selvom feel good-følelser er i sentrum utelukker jeg ikke at dette lett kan gå over i verre følelser da sanseinntrykkene som sagt kan bli veldig intense. Jeg kjenner såvidt jeg vet ingen paranoid schizofrene, men kjenner folk som har vært psykotisk og likevel tar MDMA innimellom.
Føler jeg kanskje kan ha det. Har helt vrangt syn på virkeligheten etter LSD bruken min. Og føler jeg er låst inn i en simulasjon som jeg prøver å komme til ro med.

Anyways. Har prøvd mdma flere ganger og vet effektene. MDMA kan være veldig psykedelisk og dette kan vel forsterke symptomene? Har en kompis som hører stemmer ofte og har samme vrangforestillingene som meg. Han nevnte ikke noe om det på knips, mens når vi røyker så har han en full samtale med de. Jeg ville prøvd en lav dose første gangen.

Skaff test kit! 2/5 ganger har greiene vert ampf her så 150kr i test kit kan redde deg