Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 3739
Det har seg sånn at jeg skal reise nordover mot sommeren, og tenkte å medbringe noen blottere. Hvor risikabelt er dette? Er det lurere å sende disse i posten i stedet?

Setter pris på svar!
Jeg har gått gjennom flyplasskontrollen med et glemt pillebrett på innerlomma og mdma i sekken. Tror du er safe jeg.
Et par blottere i lomma tror jeg skal gå helt fint. Sikkerhetskontroll er for å passe på at folk ikke har våpen og shit, du skal være ganske uheldig om du møter politiet og de tar deg for LSD på flytur.
Anonym bruker
"Vennlig Pegasus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dro til Spania med 20 lapper i lomma. Gikk helt fint det!
Anonym bruker
"Vennlig Pegasus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Forresten; vil anbefale å ikke smake en rett før ombordstigning
Trådstarter
12 1
Takk for svar folkens!
Sitat av seroto9n Vis innlegg
Jeg har gått gjennom flyplasskontrollen med et glemt pillebrett på innerlomma og mdma i sekken. Tror du er safe jeg.
Vis hele sitatet...
"Det snør ute, så global oppvarming er bare tull".
ja, skal være safe, bare for å safe seg 110% kan det være en ide og teipe de fast til innsiden av låra dine i en liten zip-lock bag. Og ikke ha hendene i lomma gjennom sikherhets kontrollen da er 110% sjanse for at de tar en kroppsvisitering.