Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  30 9537
Såh! Etter noe resultatløs googling spør jeg: Vet noen hvor man kan anskaffe Ed, Edd'n Eddy på norsk? Være det seg kjøp eller nedlasting. Finner i bøtter og spann på engelsk, men har aldri helt klart å relatere til den, da det var den norske varianten man fant på CN.
here you go

EDIT: Glem det, googlet etter ed edd'n eddy, men leste akkurat at den er på engelsk :/
Sist endret av nobels; 9. september 2011 kl. 11:29.
aaah, nostalgi x) har samme problemet. letet etter det en stund men fant det aldri. samme gjelder johnny bravo x)
Soldier - Shift Com.
Stickyshift's Avatar
Ta kontakt med Cartoon Network, avdeling norge eller noe, så spør dere?
Ahh... Nå fikk jeg lyst til og ha CN maraton, med Ed, Edd'n og Eddy, Tapper den pysete hund, Dexters Lab, Johnny Bravo osv osv.
Har ikke CN gått over til å bli boomerang? og det er trist at det ikke er noen skikkelige kanaler med SKIKKELIGE tegneserier slik som gikk for 10år siden. fox kids ble jo til jetix før det forsvant. Disneychannel har jo nesten monopol på dette i Norge nå.
boomerang er gamle cn. det er vare heilt rått! tom&jerry...
Noen fler som så på Rocket power på Nicelodeon? Savner kanskje litt det å se på barnetv når man var mindre. Nå så erstatter jo pc alt, til og med for enkelte småunger. Trist, men skjønner det, for det går jo bare rask på tv nå. Selv Disney channel har tapt seg opp igjennom årene.
Rocketpower var jo bare konge! har sett det ved enkelte tilfeller på nickelodeon de senere år, savner kvalitets tegneseriene
Savner Ed, Edd 'n Eddy, Dexter og Bravo! Det var jo helt rått! APEDANSEN
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Det er mulig å sende mail til cn og spør om du kan få kjøpe de, jeg gjorde det og avventer nå svar, er vi mangen nok selger de sesongene i butikken kanskje?? =D
Da har jeg også sendt mail
Homemade Retard
zeicko's Avatar
håper dere kan poste mail svar bardomsminner våkner ;P
Bare jeg som ble vettskremt av den tegneserien med hunden på CN? Husker den var skikkelig skummel ass
Homemade Retard
zeicko's Avatar
Sitat av Blazed Monkey Vis innlegg
Bare jeg som ble vettskremt av den tegneserien med hunden på CN? Husker den var skikkelig skummel ass
Vis hele sitatet...
han med den gamlingen å kona ?
Sitat av zeicko Vis innlegg
han med den gamlingen å kona ?
Vis hele sitatet...
"Tapper, den pysete hunden" som det het.
Har komplett Courage the cowardly dog (på englesk), ville vært bedre på norsk, jeg liker de norske stemmene på de gamle CN seriene..
Jeg fant Samurai Jack på Spaceworld en gang, angrer på at jeg ikke kjøpte :/
Sitat av Blazed Monkey Vis innlegg
Bare jeg som ble vettskremt av den tegneserien med hunden på CN? Husker den var skikkelig skummel ass
Vis hele sitatet...
Måtte ha med minst en kompis for å se på dette! Scary shit.. back in the days <3
Jeg vil ha Randi og Grim tilbake! Husker ikke hva serien het..?
Sitat av EpicSnusBox Vis innlegg
Jeg vil ha Randi og Grim tilbake! Husker ikke hva serien het..?
Vis hele sitatet...

The Grim Adventures of Billy & Mandy/Skumle eventyr med Billy og Randi

Kul serie det
Jeg sendte mail til gammle fox kids og spurte om livet med louie, men fikk aldri svar den serien savner jeg!
▼ ... over en måned senere ... ▼
Fant Ed, Edd og Eddy på viaplay, men bare 6 episoder av sesong 1.
▼ ... over et år senere ... ▼
Noen som fant ut om det var mulig å skaffe i norsk tale? Akkurat lasta ned tapper DPH, i engelsk da... Er liksom ikke heeeeelt det samme i engelsk
Savner skikkelig barnetv som gikk når jeg var liten.
Ed ed og Eddy var favoritt sammen med tom og jerry og Dexter. Hadde vært helt kanon om noen hadde fått svar fra CN!

Husker at jeg fikk mamma til å ta opp time på time med tom og jerry på vhs. Kanskje man må opp på loftet å lete etter disse
De sender jo fra tid til annen de gamle seriene på Cartoon Network. F. eks. nå (når jeg skriver dette) går Billy & Mandy. Har også sett Tapper og Dexter der i nyere tider. Men det skal nevnes at de har begynt å sende mye fritid.
Sitat av funk3 Vis innlegg
Et kjapt søk på youtube: http://www.youtube.com/watch?v=1zXu92hsagk
Vis hele sitatet...
Flashback
Det ligger ikke noe på CDON da?
mange av de gamle CN programmen blei lagt ut på amerikanske netflix her om dagen.. desverre bare på engelsk da:/ men er noe vertfall..
Ed, Edd'n Eddy var rått det, uten tvil. Men er det noe jeg savner veldig er det disse her.

Olde Dole Doffen
SwatKats
Montana Jones
The amazing Spiderman
Bobby's Verden
What a Cartoon
MC-musene fra Mars

Hard nostalgi bare å lete frem for å lege ut her vøtt, dette her er de jeg savner mest og virkelig ønsker å se mere av.
Mr.Heart Attack
Kniltass's Avatar
Bruker du Netflix med mediahint så får du 2 sesonger av programmet på Engelsk