Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1140
Hei, freaks! En kompis sendte meg ett brev (m bønne i) på torsdag. I dag er det mandag, og jeg hadde regnet med at det var kommet fram nå. Hvor lang tid kan man beregne før man begynner å "freske" ut? Hehe :P
Anonym bruker
"Oppmerksom Rotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bare ta det me-ro, Det er meget høy postgang for tiden. (Masse folk som bestiller ting på nett osv. Det er heller ikke systematiske kontroller i innlands post. 99,5% sikkert at brevet er hos deg ila 2-3 dager.
Anonym bruker
"Flygende Jinn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Onsdag/torsdag ville jeg blitt nervøs.
Det er påske, mange postfolk har fri. Kan hende den ikke kommer for neste uke.
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Det er påske, mange postfolk har fri. Kan hende den ikke kommer for neste uke.
Vis hele sitatet...
Hm, jeg sjekka postkassa i dag og da var det kommet post (regninger osv...)
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Bare ta det me-ro, Det er meget høy postgang for tiden. (Masse folk som bestiller ting på nett osv. Det er heller ikke systematiske kontroller i innlands post. 99,5% sikkert at brevet er hos deg ila 2-3 dager.
Vis hele sitatet...
tør du si noe om utenlandspost og kontroller i disse dager?
Anonym bruker
"Overtalt Kirkegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ikke noen være nervøs for. Har opplevd at brev har tatt opptil 8 virkedager. Kan variere.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ikke noen være nervøs for. Har opplevd at brev har tatt opptil 8 virkedager. Kan variere.
Vis hele sitatet...
Okei, takk for svar!
Anonym bruker
"Overtalt Kirkegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av pearL1337 Vis innlegg
tør du si noe om utenlandspost og kontroller i disse dager?
Vis hele sitatet...
Vil tippe 50-50 sjanse for å bli tatt om dub estiller fra høyrisikoland som f.eks Nederland eller USA. Det er en gamble som kan koste mye mer enn det smaker.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Vil tippe 50-50 sjanse for å bli tatt om dub estiller fra høyrisikoland som f.eks Nederland eller USA. Det er en gamble som kan koste mye mer enn det smaker.
Vis hele sitatet...
Bestillingen kommer med innlandspost, ikke utland