Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1002
Hei.

Jeg er kun interessert i "Høy CBD - Lav THC" weed. Jeg vet ikke om dette er mulig å få tak i her i Norge i det hele tatt, da de fleste er ute etter å ruse seg fjerne på Hasj som inneholder høye mengder THC.

Men jeg er ikke interessert i å bli fjern, har prøvd det og liker det ikke. Det er ubehagelig. Så, er det noen som har prøvd eller vet om det finnes slike topp skudd / planter her i Norge? Jeg er virkelig interessert i å prøve noe slik. Formålet er ment som medisinsk bruk, jeg trenger bare å slappe av noen ganger fra alt stresset i livet mitt og roe ned angst osv (Hasj gjør det bare verre, så fuck Hasj). Prøvde grønt en gang, det var noe bedre, men ble litt fjern da også - husker jeg fikk munchies - spiste 10 egg haha.

Om du er en person som liker å røyke deg fjern, så liker du nok denne sangen: https://www.youtube.com/watch?v=VpKLULEa82w
Mulig jeg ikke har fått med meg alt om regelverket, men det er visst mulig å dra til Sverige å kjøpe CBD-olje på apoteket. Da kan du ta med deg tre måneders forbruk hjem igjen. Aner dog ingen ting om cannabis med dine foretrukne mengder THC/CBD.
Trådstarter
11 3
Sitat av Marshmallows Vis innlegg
Mulig jeg ikke har fått med meg alt om regelverket, men det er visst mulig å dra til Sverige å kjøpe CBD-olje på apoteket. Da kan du ta med deg tre måneders forbruk hjem igjen. Aner dog ingen ting om cannabis med dine foretrukne mengder THC/CBD.
Vis hele sitatet...
Takker for svar. CBD olje som kan spises eller smøres på huden? Jeg tenker jo noe CBD stoff jeg kan spise eller røyke :P Har ingen hud smerter eller rygg/ledd smerter. Uansett, takk for svar. Jeg tror faktisk det finnes en slik olje i Norge også på resept, den har 2.5% THC hvis jeg husker rett.
Sist endret av weedman2018; 20. juni 2018 kl. 23:51.
Anonym bruker
"Sint Ravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Marshmallows Vis innlegg
Mulig jeg ikke har fått med meg alt om regelverket, men det er visst mulig å dra til Sverige å kjøpe CBD-olje på apoteket. Da kan du ta med deg tre måneders forbruk hjem igjen. Aner dog ingen ting om cannabis med dine foretrukne mengder THC/CBD.
Vis hele sitatet...
Det er ikke lov å ta det over grensa, en bekjent av meg gjorde det fordi datteren deres har en hjerneskade som gjorde at hun fikk mange anfall. Etter de brukte cbd oljen gikk de fra å ha flere annfall til dagen til bare et par kansje ingen også. Politiet kom å fjernet det, men de har nå lov siden de søkte etter lov.

Det var også en artiklel om dem i vg https://www.vg.no/nyheter/innenriks/...-cannabis-olje
Gro selv.