Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 2017
Jeg er litt blank på Mac og trenger hjelp :s Forsøker å koble to eksterne skjermer til min MacBook Air. Har en Belkin Thunderbolt 2 der den ene skjermen er koblet til med thunderbolt og den andre med HDMI-kabel. Men jeg får ikke signal på skjermen som er koblet til med HDMI! Hva gjør jeg galt? (regner med det er mye..)
Jeg mener å ha lest at MacBook Air kun støtter 1 ekstern skjerm, og at dersom du ønsker fler må du enten benytte en USB-DVI/HDMI/DP-adapter eller et eksternt skjermkort.

Mener det er slik:
MacBook Air: 1 ekstern skjerm
MacBook Pro 13: 2 eksterne skjermer
MacBook Pro 15: 3 eksterne skjermer
Regner med du har denne: http://www.belkin.com/us/p/P-F4U085/

Note about dual displays: At least one display has to be Thunderbolt or Thunderbolt 2 technology-ready. For displays that are not Thunderbolt technology-ready, the Thunderbolt port is backwards compatible with Mini DisplayPort. The dock supports either HDMI or Mini DisplayPort, but not both. The dock supports only one display at 4K cinema resolution.
Vis hele sitatet...
Litt dårlig beskrevet synes jeg.