Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 3493
Hei

Jeg tenkte at jeg skulle kjøpe disse: http://weedshop.no/elektronisk-sigarett-p-624.html

Men det står ikke noe om de inneholder nikotin. Grunnen til at jeg lurer på det er at det var snakk om at slike sigaretter er ulovlig i Norge, og kunne bare bli solgt uten nikotin.

Takk for svar
Sigaretten lyser blått når du trekker inn, og gir fra seg ekte røyk.
- Perfekt når du vil slutte å røyke.
- Ingen tobakk, brenning eller tjære.

Jeg vil nå tro den er uten Nikotin
Game disconnected
pokemon's Avatar
Trodde ike det var lovlig med elektriske sigaretter i norge? håper jeg tar feil tho :P
Does not forgive
Buddapower's Avatar
Sitat av Fredrikfez Vis innlegg
Sigaretten lyser blått når du trekker inn, og gir fra seg ekte røyk.
- Perfekt når du vil slutte å røyke.
- Ingen tobakk, brenning eller tjære.

Jeg vil nå tro den er uten Nikotin
Vis hele sitatet...
De gir ikke fra seg ekte røyk. Hva hadde vært poenget med e-røyk da? De gir fra seg vanndamp uten lukt.

EDIT: Hvorfor er det perfekt når du vil slutte å røyke? Dette er en substitute til røyken, iogmed at du kan bruke dem inne, på fly o.l. Blir vel egentlig akkuratt det samme som Nicorette Inhalator bare at disse gir fra seg vanndamp, og lyser på tuppen.
Sist endret av Buddapower; 10. januar 2011 kl. 13:58.
det er primært et verktøy for å slutte å røyke. eller dampe hamp-olje som kan være digg. men hvis du vil ha nikotin så får du det i små flasker i forskjellig smak eller i cartridges (ampuller) rundt omkring. det er ikke lov å selge dem med nikotin i norge, så du må bestille det vedsiden av isåfall. bare når de ligger sammen at det er "ulovlig".
Does not forgive
Buddapower's Avatar
Sitat av psilonaut Vis innlegg
det er primært et verktøy for å slutte å røyke. eller dampe hamp-olje som kan være digg. men hvis du vil ha nikotin så får du det i små flasker i forskjellig smak eller i cartridges (ampuller) rundt omkring. det er ikke lov å selge dem med nikotin i norge, så du må bestille det vedsiden av isåfall. bare når de ligger sammen at det er "ulovlig".
Vis hele sitatet...
Visste faktisk at det ikke at det ikke var lov med e-røyk med nikotin i Norge (har bestilt fra DealExtreme før (med e-sigarett og catridges i samme pakke), uten at det ble noen problemer.

Men, siden det produseres catridges til disse e-røykene, så må du jo være enig at de ikke kun er til slutting av røyk, men også til å bruke inne.
jo, tror nesten alle sånne pakker med ampuller ikke inneholder nikkontinnn. tror folk får placebo
Does not forgive
Buddapower's Avatar
Jeg bestillte 6 pakker med disse. De skal jeg love deg det er nikotin i, man kan tilogmed smake det. Mulig det er store deler placebo også.
Sitat av Buddapower Vis innlegg
De gir ikke fra seg ekte røyk. Hva hadde vært poenget med e-røyk da? De gir fra seg vanndamp uten lukt.

EDIT: Hvorfor er det perfekt når du vil slutte å røyke? Dette er en substitute til røyken, iogmed at du kan bruke dem inne, på fly o.l. Blir vel egentlig akkuratt det samme som Nicorette Inhalator bare at disse gir fra seg vanndamp, og lyser på tuppen.
Vis hele sitatet...
Buddapower: Det var dette som stod i Description på weedshop.
Does not forgive
Buddapower's Avatar
Sitat av Fredrikfez Vis innlegg
Buddapower: Det var dette som stod i Description på weedshop.
Vis hele sitatet...
Greit nok det, men hvis det stemmer, så er ikke dette elektroniske sigaretter.
Game disconnected
pokemon's Avatar
Så jeg har lov til å bestille e-sig uten nikotin ampuller, også har jeg lov til å bestille nikotin ampuller. men jeg har ikke lov å bestille det sammen ? eller misforstod jeg nå?
- Ingen tobakk, brenning eller tjære.
- Ingen kreftfremkallende stoffer, du slipper askebeger og vond lukt.

Vil tro det ikke er noe nikotin i dem da?
Nkotin er ett biologisk stoff som kan bindes i alle former, også vanndamp. Nikotin i flytende form/damp inneholder ikke tobakk, brenning eller tjære. Nikotin er ikke kreftfremkallende, men det er skadelig ja, er jo tross alt giftig.
Hmm... Non-smoker here!
Ontopic;
Google is your friend!

.. battery-powered device that provides inhaled doses of nicotine or non-nicotine vaporized solution.
Vis hele sitatet...
o.o
Sist endret av I ChiiSSii I x; 10. januar 2011 kl. 22:35.
Sitat av I ChiiSSii I x Vis innlegg
Hmm... Non-smoker here!
Ontopic;
Google is your friend!

o.o
Vis hele sitatet...
kanskje google kan lære deg å lese også

Sitat av pokemon Vis innlegg
Så jeg har lov til å bestille e-sig uten nikotin ampuller, også har jeg lov til å bestille nikotin ampuller. men jeg har ikke lov å bestille det sammen ? eller misforstod jeg nå?
Vis hele sitatet...
ja, sånn i teorien. men tollvesenet sjekker jo ikke om det er nikotin eller ei. bare hvis det står spesifikt at det er det de kan beslaglegge. men uansett burde du kjøpe en driptip og "e-juice" .
Does not forgive
Buddapower's Avatar
Sendte mail til supporten til Weed-Shop. E-sigarettene inneholder nikotin.