Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1393
http://www.opera.com/download

Nu er den her... Opera V.6.0 (Kun for windows) Muligheter for skinning og greier, veit ikke om jeg likte den nye "XP kompatible" looken, men det går seg vel inn... Spread the Word!
Better than thou.
Bare håper den har bedre støtte for javascript..

[Edit]
Ahaha! Hva er dette her for noe a?! Den stinker jo være enn opera 5.x jo! Bruker den nå. Sucky shit. Og javascript? Bare glem det.
[/Edit]
Sist endret av Carlo; 29. november 2001 kl. 16:58.
endelig...........
Aww... Shut yours, Carlo!
Opera skal være 100% JavaScript 1.3 kompatibelt...
Ble litt skuffa over default layouten i forhold til 5.xx, men nu etter et kvarter med konfigurering og litt testing ser dette ut som den perfekte browser'n for meg! *I.E 6 down the drain*

Det eneste negative jeg har funnet til nå er at støtte for css på JavaSvript-buttons mangler...

Denne browser'n er kansje ikke for alle, men for meg er dette dette et suverent alternativ!
jeg er avhengig av opera nå. så deilig å kunne surfe i _ett_ vindu.
gidder ikke kaste vekk båndbredde på noe sånt, men den ser i alle fall bedre ut enn den versjonen jeg har, versjon 5 tror jeg. de knappene var så smale og ekle med stygge farger og så var det vanskelig å treffe de...
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
Opprinnelig postet av dephic
jeg er avhengig av opera nå. så deilig å kunne surfe i _ett_ vindu.
Vis hele sitatet...
du kan jo bruker netcaptor. det har alle vinduer inni et hovedvindu, en mdiform om du vil. netcaptor bruker den iemotoren du har installert på maskinen, så hvis du ikke er en ihuga ie-motstander er den bra.

-netcaptor
hvorfor klarer ikke opera enkelte sider, det går blant annet ikke å logge seg inn på Mine Sider på telenormobil.no, menyen på skandiabanken blir oxo litt rar.digger Opera ellers..
Opprinnelig postet av Carlo
Bare håper den har bedre støtte for javascript..

[Edit]
Ahaha! Hva er dette her for noe a?! Den stinker jo være enn opera 5.x jo! Bruker den nå. Sucky shit. Og javascript? Bare glem det.
[/Edit]
Vis hele sitatet...
Det går an å laste ned ein versjon med java også:
http://opera.online.no/win/english/600/ow32enen600j.exe
Men den er jo bare i preview-utgave til Linux jo Grrrr!!!!

Men, sett i lys av vanlige utvikslingstider i den leieren er det nok ikke lenge før den og er "final".

/me liker Opera 5 under Linux
Better than thou.
Opprinnelig postet av Onkel Sjokolade


Det går an å laste ned ein versjon med java også:
http://opera.online.no/win/english/600/ow32enen600j.exe
Vis hele sitatet...
Javascript, ikke java.

M3h shall h4x0r th3 g33k5 @ 0p3r4!
Sist endret av Carlo; 29. november 2001 kl. 19:53.
onkel sjokolade: java og javascript er ikke det samme. Javastøtten i Opera er jo OK, da den har støtte for Suns versjon av Java, ikke Microsoft "forbedrede" versjon. Det var Javascript-støtte som ble etterlyst her.
Ah, ok, takk for oppklaringa! Eg er nok ikkje akkurat java-kungen