Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1124
Fått et virus som sendes via mail, med subjectet "Re:", fant ut at det var noe slags "Bantham" virus eller noe. Fant visstnok tette passord på PCen og sendte det til en eller annen jævel.

Anyways, jeg åpnet ikke mailen, eller lastet ned attachmentene (Selvfølgelig), men man kunne visstnok bli infisert anyways. Viruset fomler visstnok rundt i fila "Kernel32.exe", som man ikke kunne slette. Kjørte et antivirus program, men den detectet ikke noe virus.

Fikk nok viruset for noen dager siden, men har ikke merka en dritt til noe som helst. Jeg mener, hva kan det brukes til? Det sletter visstnok seg selv etter så og så lang tid uansett.

Andre som har fått det? Hvordan fjerna du det i såfall?
1 tips: bytt isp passord hvis du bruker dail-up eller noe slikt
Eeek.. min bror har også fått virus, han fikk ihvertfall 66 mailer idag hvor det sto "Warning you have virus" o.l