Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1012
Skal reise til Tunisia på egenhånd snart. Noen her som har reist en del? Jeg lurer på hvordan online booking og sånn fungerer. Hvordan jeg gjør betaling og slikt. Fyller atten år snart, så da skal jeg ta meg en lang tur ut i verden.

Her har du reisen min: Er den øverste.

http://detur.east.no/lpsearch/index....&lp_price=2690

Kan jeg gjøre all betaling over nettet, så ingen andre får vite noe? Skal ta meg ett friår.

Takk for hjelpa, og ikke skriv userriøst takk.
Jente 17
Betal med visa kort på nett, eller så kan du gå til flyplassen og betale kontant? Og..
Husk pass!
Trådstarter
7 0
Kan jeg betale kontant på flyplassen før jeg drar?
"Øko-Terrorist"
Sitat av Villa_88 Vis innlegg
Kan jeg betale kontant på flyplassen før jeg drar?
Vis hele sitatet...
Ville ikke satset på det, du kan jo risikere at det plutselig ikke er plass til deg på flyet, og flyreiser er som regel MYE dyrere jo nærmere avreise du kjøper.(selv om du kan ha gullflaks og få en restplass)

Nei, anbefaler å sette deg ned å booke reisene på nett med Visa(Mastercard hvis du kan få det til, da det følger forsikring med Mastercard hvis jeg husker rett)

Anbefaler sterkt: http://www.momondo.com/ for å lete etter reiser, da den siden er fantastisk.

Ellers får du ha lykke til, og kose deg skikkelig på reisen, jeg misunner deg
Sist endret av tr80r; 23. februar 2010 kl. 22:38.
Trådstarter
7 0
Jo, takk for det
Hvor skal du bo? Har du hus der eller?
Dra for all del til en annen plass enn Tunisia.. fysj og fy.
Trådstarter
7 0
Nei, får se hva som kommer, finner vel et hotell eller noe
Vær forsiktig når du er der nede. Den stereotype tunisiske mann er visstnok ekstremt innpåsliten mot jenter som går aleine. I tilfelle du trenger hjelp er adressen til den norske ambassaden i Alger:

L’Ambassade Royale de Norvège à Alger
Domaine Chekiken, Lotissement No 04
Val d'Hydra
16035 Alger
Trådstarter
7 0
Noen andre forslag, åpen for alt egentlig. Bare det er varmt klima+ flybillet pris under 4000

Takk for tipset DonTomaso Noen andre forslag til reisemål? kom med linker og frist meg
"Øko-Terrorist"
Sitat av Villa_88 Vis innlegg
Noen andre forslag, åpen for alt egentlig. Bare det er varmt klima+ flybillet pris under 4000
Vis hele sitatet...
Balkan!

Kan spesielt anbefale kysten av Montenegro, fantastisk sted, Billig og de elsker Nordmenn.

http://en.wikipedia.org/wiki/Herceg_Novi

For å komme dit flyr du til Dubrovnik i Croatia, og deretter taxi over grensen til Montenegro, ca 40 minutters kjøretur, men taxi er ganske så billig der.
Sist endret av tr80r; 24. februar 2010 kl. 00:39.
La meg gjerne få legge trykk på det DonTomaso sier. Jeg har to venninner som dro til Tunisia på kosetur for et par år siden som endte opp med å måtte oppholde seg på hotellområdet, som regel -rommet, i to uker. Omtrent samtlige menn i byen kom med seksuelle tilnærmelser, befølte de og de opplevde sågar å bli holdt igjen ved ulike butikker. Nord-afrikanske menn har ofte et noe skrudd kvinnesyn (uten at det må mistolkes som dårlig forkledd rasisme), og jeg vil på det sterkeste fraråde å dra alene som kvinne til akkurat dette området.

Det å dra alene som ung jente ut i den vide verden kan i det hele tatt være rimelig uheldig, dessverre.
Sist endret av Franklin; 24. februar 2010 kl. 00:40.
jamen yolo da.
luni's Avatar
Sitat av Villa_88 Vis innlegg
Noen andre forslag, åpen for alt egentlig. Bare det er varmt klima+ flybillet pris under 4000

Takk for tipset DonTomaso Noen andre forslag til reisemål? kom med linker og frist meg
Vis hele sitatet...
Ettersom du bare er 17 antar jeg du ikke har bankkort du kan bestille billetter på nettet med, så da er det egentlig greiest å forhøre seg med et reisebyrå. De har oversikt og kan ofte gi deg gode pakketilbud.
Sitat av tr80r Vis innlegg
Balkan!

Kan spesielt anbefale kysten av Montenegro, fantastisk sted, Billig og de elsker Nordmenn.

http://en.wikipedia.org/wiki/Herceg_Novi

For å komme dit flyr du til Dubrovnik i Croatia, og deretter taxi over grensen til Montenegro, ca 40 minutters kjøretur, men taxi er ganske så billig der.
Vis hele sitatet...
Støttes 100%, oppholder meg ofte i Igalo/Herzeg Novi og Budva.
Trivelige folk, ingen tiggere, ingen lommetyver og prisene på det meste er ufattelig lave.

Anbefales varmt fremfor diverse typiske feriesteder i Muslimske land.
Trådstarter
7 0
Sitat av Skapsprenger Vis innlegg
Støttes 100%, oppholder meg ofte i Igalo/Herzeg Novi og Budva.
Trivelige folk, ingen tiggere, ingen lommetyver og prisene på det meste er ufattelig lave.

Anbefales varmt fremfor diverse typiske feriesteder i Muslimske land.
Vis hele sitatet...
Lurer på om jeg skal ta turen ditt ja Tenker å dra først til Milano, så tar jeg turen videre.

http://www.ryanair.com/no/cheap-oslo...-italy-flights

Hvor mye kommer denne turen til å koste? Står 59 kr, men er vel skatter og slikt? Hvor mye blir det totalt?