Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1081
Hei.

Jeg og en kompiss har i lengre tid snakka om å reise en plass, og har nå kommet frem til at vi begge har muligheten i sommer.

Vi vil bare dra et sted og møte mennesker, det er ikke at vi skal til syden liksom, vi vil reise kun for å se oss rundt, på et helt tilfeldig sted, gjerne en liten plass meg rundt 10 000 innbyggere. (kun et eksempel)
Så jeg lurer på om det er noen som har vært på noe lignende, eller har forslag til land og sted.

Kom med synspungter og innspill.

Om tråden er plassert feil, vær så vennlig og flytt den fremfor å slette den.
Vet ikke hvor, men dra like gjerne til et sted hvor det er billig, så dere kan bo og spise billig.

Evt. dra på roadtrip i europe, innom masse storbyer. Det har jeg lyst til i sommer.
Ja, jeg har skjegg
Clayton's Avatar
Strömstad rundt 6-7 tusen innbyggere tenker jeg.
Dra til Tyrkia! Der er det en koselig by som heter Kemer. Har reist hit i 5 år og er ikke lei. Anbefales på det sterkeste!
Masse koselige og sjarmerende småbyer i Tyskland. Go mat og billig mat =) Kan også anbefale kysten i Frankrike hvis dere vil ha litt hav, mange kule fiskerlandsbyer .
Trådstarter
Tusen takk for innspill, del gjerne gode og vonde erfaringer. Råd eller fraråd oss fra plasser
Dra til India
Hvor mye har dere å bruke på turen?

Selv er jeg veldig fan av fransk og italiensk landsbygd. Piemonte og Alsace er to områder som virkelig anbefales om dere bare ønsker å slappe av, drikke vin og sulle rundt i små byer/landsbyer.
Trådstarter
Sitat av moret Vis innlegg
Hvor mye har dere å bruke på turen?
Vis hele sitatet...
Ca 10 dager.