Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1360
Hei!

Stikker snart til Sousse i Tunisia!
Noen freaks som har vært der og har gode tips til ting og tang man kan gjøre?
Skal være der i to uker.

"Vanlige" turistfeller er ikke så veldig interesssant.. Vil heller oppleve hvordan det egentlig er der nede!
Har vært i Monastir to ganger. Ikke særlig langt fra Sousse.
Ting jeg gjorde var vel shopping, ri på kamel, drikke meg dritings hver eneste kveld.
Kort sagt, typisk "nordmann i syden liv".

Men ta deg en tur inn til byen på dagtid! Mye som skjer, og mye rart å se på!
Protip; Aldri takk ja til å være med på å se teppefabrikken de har der. Brukte tre timer der inne på en "gratis omvising".. Når jeg kom ut igjen bar jeg på to persiske tepper til flere hundre dinarer.

Lykke til! Blir nok en fin tur!
Trøttjævel
Jeg var på en tur før jul der vi reiste gjennom nesten hele landet, og kan egentlig ikke si noe annet enn gled deg! Pass på hva du spiser, var en del av de jeg reiste sammen med som brukte noen dager på å spy/sitte på do
Jeg er født i sousse! er halvt norsk og halvt tunisisk. Vet det er en flyresturang mot hergla der vi har et hus! Den flyresturangen ambefales!!! også har vi strendene! fine strender i hammamsouse!
http://www.holidaycheck.com/things_t...zid_26531.html
Er ganske god rating!

bilde av fly resturangen
http://www.holidaycheck.com/fullscre...156328057.html
nZaal's Avatar
Trådstarter
Linkene dine funker ikke
nZaal's Avatar
Trådstarter
Sweet! Må nesten ta en tur eller flere innom der!
Ta en sånn overnattingstur til sør Tunisia. Da for du sett: mattmata(berberlandsby hvor de bor i huler i fjellet) Chott el Jerid(spessiel salt sjø) samt en togtur med et gammeldags tog. Du for også se El Djem som er større en Coloseum i Roma. Det kostet ca 1200 for 12 år siden og varer i 2 dager. Ikke ta i mot "gaver" de deler ut på stranden, det er nøtter eller lignende som de kommer tilbake og tar betalt for ....(en type scam :P )
nZaal's Avatar
Trådstarter
Sitat av sondbjo Vis innlegg
Ta en sånn overnattingstur til sør Tunisia. Da for du sett: mattmata(berberlandsby hvor de bor i huler i fjellet) Chott el Jerid(spessiel salt sjø) samt en togtur med et gammeldags tog. Du for også se El Djem som er større en Coloseum i Roma. Det kostet ca 1200 for 12 år siden og varer i 2 dager. Ikke ta i mot "gaver" de deler ut på stranden, det er nøtter eller lignende som de kommer tilbake og tar betalt for ....(en type scam :P )
Vis hele sitatet...
Har ikke budsjett til sånne tur opplegg desverre . Du kan si det var en spontanbestilling (yay for restplasser!).. nesten NULL planlegging! Lommepenger? ...tja, når det kommer mer fra NAV..

Blir nok mye slækkings på stranda og hotellet.

Litt sightseeing blir det selvfølgelig.
Sitat av nZaal Vis innlegg
Har ikke budsjett til sånne tur opplegg desverre . Du kan si det var en spontanbestilling (yay for restplasser!).. nesten NULL planlegging! Lommepenger? ...tja, når det kommer mer fra NAV..

Blir nok mye slækkings på stranda og hotellet.

Litt sightseeing blir det selvfølgelig.
Vis hele sitatet...
vis du skal til den fly resturanten så husk og ta bilde og post her
nZaal's Avatar
Trådstarter
Will do!