Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 560
God dag!
Jeg lurer på hvilke webhost som er mest gunstig å bruke for meg. Det jeg trenger er noe som har php, sql, og ftp hadde ikke gjort noe det heller.
Brukte Awardspace en stund, men der kunne jeg ikke laste opp sanger og andre større filer, noe som var ganske irriterende til tider.
Noen som har forslag på noe som duger?
Dine krav gjør vel så og si alle webhoster mulig. Prøv deg på domeneshop.no du. Eneste som duger av webhost.
Kjøp deg hosting fra f.eks Domeneshop eller Dreamhost

gratis er og blir søppel, skambillige tilbud er som regel skambillige fordi kvaliteten er deretter
Jeg vil ha gratis, driver nnå å lærer meg ting og tang og gidder ikke bruke penger på noe...
Du vil senke smertegrensen særdeles ved å handle et billig webhotell. Om det måtte være fra one.com så er det bedre enn ingenting.
hotserv funker til en viss grad, atm bruker jeg freehostia, men når jeg får opp den nye siden min ordentlig skal jeg gå til innkjøp av en ordentlig server .

Siden du er i opplæringsfasen er det nok ikke nødvendig å kjøpe noe, enda.

edit:
Hvis du er i en sånn opplæringsfase der du bare lager masse greier uten å publisere det, kan du installere alt det nødvendige lokalt .

Regner med at du akkurat er kommet over newbie stadiet, og da funker xampp ypperlig til ditt bruk. - hvis du bestemmer deg for å hoste selv, anbefaler jeg ikke xampp på grunn av sikkerhetsgrunner .
Sist endret av lsrr; 29. september 2007 kl. 20:38. Grunn: leif