Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 926
Hei

Har da tenkt å hoste en nettside, og lurte på om dere kunne anbefale host? Har planer om å starte en nettbutikk der vi selger "softwares", derfor har jeg noen kriterier:
  • Rask båndbredde (Både opplasting og nedlasting (Nedlasting av filer fra nettbutikken))
  • I alle fall 10 GB lagringsplass
  • Helst ikke mer en 500-800 kr året
  • SSL

Håper noen her kan anbefale en webhost!
Sist endret av Prentasid; 15. november 2011 kl. 20:15.
http://www.host1.no - har 4 domener hos dem og er storfornøyd.

bruk "nff" som kodes å får du 15 prosent rabatt
Takker for tipsene. Trenger i alle fall 10 GB, og det ble litt dyrt på de sidene. Var ganske billig på one.com, men en fyr fortalte meg at jeg ikke burde bruke one.com. Han sa ikke hvorfor. Hva er deres meninger om one.com?
Sitat av Prentasid Vis innlegg
Takker for tipsene. Trenger i alle fall 10 GB, og det ble litt dyrt på de sidene. Var ganske billig på one.com, men en fyr fortalte meg at jeg ikke burde bruke one.com. Han sa ikke hvorfor. Hva er deres meninger om one.com?
Vis hele sitatet...
Det er som med alt annet i livet: du får det du betaler for

Har selv host1.no, funker fjell!
Har host1.no SSL? Trenger man i det hele tatt SSL hvis man bare har tenkt å bruke PayPal? (Er ikke helt sikker enda om dette skal bli det eneste alternativet eller ei helt enda)
Du bør ikke velge one.com iallefall, for det du ønsker strider mot deres regelverk.
Sitat av boohaze Vis innlegg
Du bør ikke velge one.com iallefall, for det du ønsker strider mot deres regelverk.
Vis hele sitatet...
Hva strider mot deres regelverk?
å hoste filer for downloads
Game disconnected
pokemon's Avatar
Bruker også host1.no er kjempe fornøyd med det, de har også veldig god service.
Anbefaler Stablehost.com på det sterkeste! Har 5 domener hostet hos dem, og med servere i Tyskland så er opp/nedlastninga veldig bra, (Freak.no er også hostet i Tyskland)

Nå vet jeg ikke hva du mener med SSL, men om du skal ha SSL på siden din så MÅ du bestille dedikert IP i tillegg, om du mener på deres side: For å si det enklere, finner du en host som ikke bruker SSL, ikke kjøp hos de.
Sist endret av Vod0; 15. november 2011 kl. 22:18.
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Gir også en tommel opp til host1. Norsk tjeneste med ekstremt god (også norsk) support.

Det lille ekstra du eventuelt må betale i forhold til en tvilsom utlenlandsk host er absolutt verdt det.
Kan anbefale UK2.net, billige og gode. Bruk coupon-code "BLACKOUT20" så får du 20% off