Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 3244
Noen som har erfaringer med Yoolando.com og/eller Lasmega.com?
Samme eier iallefall, hvis nettside designet ikke forteller deg det, så er domenene registrert på samme eier også.
Sitat av Ekvivokk Vis innlegg
Samme eier iallefall, hvis nettside designet ikke forteller deg det, så er domenene registrert på samme eier også.
Vis hele sitatet...
Jeg merket det. Begge er eid av Nordic Online Handelshaus GmbH | Flensburg.

Men det var egentlig ikke spørsmålet mitt.
Jeg mottok aldri bestillingen min fra Yoolando. Jeg tok riktignok aldri kontakt, så det kan jo være at det skyldes transportøren, men pengene ble værtfall trukket.
Sitat av Seizure Vis innlegg
Jeg mottok aldri bestillingen min fra Yoolando. Jeg tok riktignok aldri kontakt, så det kan jo være at det skyldes transportøren, men pengene ble værtfall trukket.
Vis hele sitatet...
Er dette lenge siden?
Bestilt fra yoolando rundt 4 ganger - fant ut at det er billigere og kjøpe (brus) i sverige, men yoolando så får du det rett på døra. Tok rundt 2 uker +/-
Sitat av Carlozero Vis innlegg
Bestilt fra yoolando rundt 4 ganger - fant ut at det er billigere og kjøpe (brus) i sverige, men yoolando så får du det rett på døra. Tok rundt 2 uker +/-
Vis hele sitatet...
Det er nok billigere i sverige ja, men bor ikke nærme nok grensa til å kunne kjøpe der.

Takk for svar!