Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1523
noen som har prøvd det på pc ? lurer på om det er noe bra med tanke på hvor elendig første utgaven var
Watch Dogs 2 er mye bedre enn 1'eren, men jeg hadde aldri kjøpt det om det ikke hadde fulgt med grafikkortet mitt fra nVidia.
Veldig greit tidsfordriv. om du ikke har de største kravene til realistisk kjørefølelse, og heller ønsker deg tidsfordriv i ny og ne, vil jeg anbefale dette. Er du veldig kresen, ville jeg heller ventet til det kommer på salg :-)

Men igjen, helt greit tidsfordriv i ny og ne.
Jeg syns avslutt det er verdt det, har 30+ timer på det til nå. Men skulle jeg kjøpt det om igjen ville jeg garantert kjøpt den vanlige utgaven, synes ikke season pass var verdt de ekstra lappene.
Ville så absolutt kjøpt det, men hadde ikke kommet først i rekken av spill!
bf1 er virkelig å anbefale++steep
For meg så vet jeg ikke helt om BF1 er å anbefale. Greit hvis det er på en egen server. Er litt lei av når en løper inne i en (mur)bygning med ett bittelite vindu så klarer en sniper på flere mils avstand å plaffe deg ned, uten at den som skyter i det hele tatt skulle kunne vite at en løp forbi det bittelille vinduet i det tidelssekundet.