Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1213
Hei!
Vi er to søte jenter på 21 og 22 år som har tenkt oss en tur til Kavos i Hellas rundt 20 Juli til starten av August.
Begge er gira på fest og moro natten lang.

Vi bare lurer på om det er flere norske/skandinaviske som skal reise dit nå i Juli?

Leste litt på nettet at det er mange briter som reiser dit, så hadde vært awesome å kommet i kontakt med flere norske/skandinaviske der nede også
Sist endret av søtnos93; 21. juni 2016 kl. 19:43.
Heisann!
Jeg skal nok ikke der i juli. Men jeg var der i 2014. Vær obs på stedet består av stort sett èn gate, hvor alle er dritings fra 18-08, også er det generelt fredfult resten av døgnet. Når vi var der møtte vi på 5 andre nordmenn i løpet av 14 dager. Ellers var det stort sett bare briter, litt irer og en haug med serbere.
Kos dere, og ta vare på hverandre! Mye douches der. Er forresten et eget program som heter "What happens in kavos". Finner det på youtube.
Trådstarter
2 0
Tusen takk for svar!
Ja begynte så vidt å titte på det programmet, men da ble jeg nesten litt skremt xD

Vi er heldigvis flinke til å passe på hverandre. Håpet det var litt flere nordmenn blant de reisende dit da.

Likte du deg der eller holdt det med den ene gangen liksom?