Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 3347
AD2460 startet live nå for noen dager siden.

Spillet er utviklet av div gamle Planetarion-utviklere (Spinner f.eks), og ett norsk-eid spill. Dette er ett pay2play-spill (Ikke pay2win), men du starter med 15 dager gratis.

For de som ikke har spilt Planetarion består spillet av å skaffe seg ressurser som man bruker på nye skip osv, samt skaffer seg en allianse. Før man bruker opp hele flåten sin på å angripe noen. Then: Repeat.

Anbefaler at gamle Planetarion-spillere i det minste tar en titt. Relativt lett å sette seg inn i, samt ingen "ende" på runden så det er null problem å starte noen dager etter de første.

http://www.ad2460.com/

https://www.facebook.com/AD2460
Har selv spilt dette siden første alpha som starta for et år siden. Det er som Forconin sier et pay2play spill, men det er veldig billig og det koster ikke noe å prøve og man kommer langt på 15 dager. Ting tar også lang tid i spillet, så man kan fint forlate pc'en i noen timer uten noen problemer å gjøre andre ting.

Spillet har også et bra community, trenger du hjelp så får du det som oftest i løpet av noen få minutter. Det kan ved første øyekast se veldig komplisert ut, men ting tar ikke lang tid å sette seg inn i.
Spill heller ekte planetarion. Det eksisterer fremdeles
Begynte å spille dette i dag. Husker jeg spilte Planetarion på ungdomsskolen da det ble laget. Ser veldig kjekt ut. Litt å sette seg inn i. Håper at det går fort.

Btw Sonepalaj in game
Sist endret av Jalapenos; 5. januar 2015 kl. 22:28.
Forconin
Forconin's Avatar
Trådstarter
Jalapenos: Husk å se etter 10/10 op's. Vanlig feil mange gjør er å ta en bedriten outpost i starten (noe jeg gjorde...).
Jeg to 2 stk som var 8/10 og en 7/10 dårlig valg? har ikke sett noen 10/10 enda
Forconin
Forconin's Avatar
Trådstarter
Jalapenos: Anbefaler å prospecte litt og lete litt rundt, men 8/10 og 7/10 er ikke dårlig nei.

Husk og at du må balansere income av de forskjellige ressursene basert på hvilken tech du har.

Prosentandel på ca 27-28% hassium, 20% av de to andre (de du ikke har tech for), samt en ~32-33% av ressursen du har tech for pleier funke bra.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
ArbeidsledigProletar
Nå har spillet falt og begynte å reise seg igjen.
Så bumper denne. Det har litt bratt læringskurve, men kommer du inn i det er det kjempemorsomt. Var akkurat med på å raide Forconin, f.eks.
▼ ... over et år senere ... ▼
ArbeidsledigProletar
Spillet har blitt restarta og ny runde starter om mindre enn 30 min.

Hopp inn nå og få en "headstart"!

Threadbump.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Spilte planetarion i sin tid og vant også en global helgeturnering som ble arrangert.