Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1479
Hei. Sitter med noen venner her nå. Vi har alle hver vår PC, men ettersom noen av oss har skole PC så får vi ikke lastet ned/innstalert noen spill på de. Så vis noen kan hjelpe oss litt her så hadde det vært nice ;D
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Nå sier du ikke hva du vil ha hjelp til, men stol på meg: uansett hva er det stygt sannsynlig at du finner dusinvis av tråder hvis du mater inn noen nøkkelord i søkemotoren her på forumet. Disse emnene later til å være oppe annenhver uke.
travian???
prøv og skaff battlefield free2play beta key vis maskinen over litt over middels
Jeg og tre kompiser satt og var forberedt til flerfoldige timers gaming, når nettet streiket. Helga ble redda når jeg hadde med meg Age of War på minnepinne.

Moralen: Age of War er bra!
Tilleggsmoral: Ha alltid med deg minnepinne med noe morsomt på når det er LAN(osv).