Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 3146
Hei folk. Etter å ha bodd i Oslo i en del år har jeg fortsatt til gode å finne noen ordentlige rave parties i nedlagte fabrikklokaler her i Oslo. Er godt kjent med skogfester, Electric Fusion, Cirka Loka, Love&Magic og alt det der. Men lurer på om det finnes noe mer, litt ala dette? På forhånd takk.

http://universitas.no/kultur/58278/raver-til-morgengry
Om du er godt kjent med miljøet (eller var det bare konseptene?) så bør du også kjenne såpass mange mennesker at du fint får tilgang til denne gruppen som legger ut invites til disse rave-partyene.

Olle (Som også nevnes i artikkelen) er et kjent fjes for de fleste av oss som enten jobber i utelivsbransjen eller som går ut på byen i Oslo.
Så det er jo nesten bare å spørre han neste gang du ser han?
Vel, det er jævlig dyrt å ha lokaler stående tomme. Spesielt i Oslo. Derfor finnes det særdeles lite av disse lokalene å hoste raves i, og som en følge av dette finnes det ekstremt lite(om noen i det hele tatt) av denne type raves. Lykke til i din søken, men tror du skal lenger ut på landet for å finne noe som ligner.

BTW: Disse lokalene som prates om i artikkelen er ikke såpass nedlagt i den grad du kanskje tror...

Sitat av moret Vis innlegg
Vel, det er jævlig dyrt å ha lokaler stående tomme. Spesielt i Oslo. Derfor finnes det særdeles lite av disse lokalene å hoste raves i, og som en følge av dette finnes det ekstremt lite(om noen i det hele tatt) av denne type raves. Lykke til i din søken, men tror du skal lenger ut på landet for å finne noe som ligner.

BTW: Disse lokalene som prates om i artikkelen er ikke såpass nedlagt i den grad du kanskje tror...
Vis hele sitatet...
For å utbrodere. Raves'a finnes, åpenbart. Og du er jo allerede en del av miljøet som holder dem. Men det er ikke et 100% nedlagt lokale som det er snakk om her. Du finner ikke et skittent lokale som bare står helt tomt til vanlig. Sjokoladefabrikken var jo også "nedlagt", men det var jo plenty fuckings shit som skjedde der allikevel.
Sist endret av moret; 3. januar 2017 kl. 16:48. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Blackkoz Vis innlegg
Om du er godt kjent med miljøet (eller var det bare konseptene?) så bør du også kjenne såpass mange mennesker at du fint får tilgang til denne gruppen som legger ut invites til disse rave-partyene.

Olle (Som også nevnes i artikkelen) er et kjent fjes for de fleste av oss som enten jobber i utelivsbransjen eller som går ut på byen i Oslo.
Så det er jo nesten bare å spørre han neste gang du ser han?
Vis hele sitatet...

Jeg er greit kjent med miljøene og har vært på de festene. Jeg vet at det skulle være et rave før jul ved politihuset Grønland med DJ Thomas Urv, men at den av en eller annen grunn ble flytta til midt på Løkka et sted. Ingen av de jeg spurte som er innenfor nevnte miljøer visste noe om dette, though (og det er gode venner av meg så vet de snakka sant). Ble nysgjerrig på hvem som hosta den type fest, og hvordan man kan komme i kontakt med de.