Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 3042
IRC entusiast
dach's Avatar
Jeg har brukt kontanter for å få kjøpt meg et "Paygoo Gift"-MasterCard, for at dette kortet skal aktiveres kreves det at man sender 1 SMS til 2380 med kodeord AKTIVER <kunde-id>.

Problemet et at jeg IKKE kan bruke mitt mobil-nummer, jeg må bruke en tjeneste som ikke krever registrering slik at alt foregår anonymt.

Noen forslag til hvordan jeg kan gjennomføre dette på en enkel og grei måte?
Kjøp heller visa-spendon card, om du skal kjøpe grumsete ting fra internett, ikke gjør det. Det blir stoppet i tollen i 50% av tilfellene.
IRC entusiast
dach's Avatar
Trådstarter
Trodde SpendON var utgått, men fant akuratt ut at de selges på REMA 1000. Så blir en tur innom der i morgen. Det er verd forsøket å se om det kommer frem.
Sitat av dach Vis innlegg
Trodde SpendON var utgått, men fant akuratt ut at de selges på REMA 1000. Så blir en tur innom der i morgen. Det er verd forsøket å se om det kommer frem.
Vis hele sitatet...
Gi oss en beskjed på straffereaksjonen du mottar
Kan PaySafe være en idé? Vet egentlig ikke hvordan de fungerer, jeg bare selger de.
IRC entusiast
dach's Avatar
Trådstarter
Sitat av Grossie Vis innlegg
Gi oss en beskjed på straffereaksjonen du mottar
Vis hele sitatet...
Kanskje jeg bare skal bestille noe flaut som ikke er ulovelig?
Sist endret av dach; 28. desember 2016 kl. 21:55.
Sorry, leste feil. Få noen til å sende en sms for deg?
Sist endret av desiigner; 28. desember 2016 kl. 22:49.
Uvaksinert 👍
husk på å betale spendon kortet med kontanter. Det aktiveres i kassa og rimelig sikker på at hvis man vil så kan man koble spendonkortet til det kortet du betalte med. Husk at ett spendonkort til f.eks 500,- koster litt mer enn akkurat 500,-
Er mange muligheter her. Jeg har brukt det en del for å sette opp Ebay kontoer, Google kontoer og lignende.
Jeg bare googler for eksempel "free sms receive" eller "free sms receive norway". Så kommer det opp masse sider, med mange nummer.

Istedenfor å linke en konkret side foreslår jeg at du søker litt selv, da det gjerne tar flere forsøk. Da mange av numrene har blitt brukt på tjenesten før, og man må prøve et annet.


Dette ser bort i fra at man eventuelt får noe "makt" fra meldingen, for eksempel log in til en konto eller lignende.
Uvaksinert 👍
Sitat av KjemikalieX Vis innlegg
Er mange muligheter her. Jeg har brukt det en del for å sette opp Ebay kontoer, Google kontoer og lignende.
Jeg bare googler for eksempel "free sms receive" eller "free sms receive norway". Så kommer det opp masse sider, med mange nummer.
Vis hele sitatet...
Men her vil TS sende og ikke motta.
Hypotetisk bedrager
Btyven's Avatar
Skaff et svenskt kontantkort, som ikke trenger å registreres, og send melding fra det svenske nummeret