Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 813
Har i det sisste opplevd noe jevli med ads, både Google og Youtube. Virker som Adblock ikke har noe virkning på disse adsene. Har ingenting mistenkelig i programmer og funksjoner listen, og klarer ikke finne ut hvor det kommer fra, noen så har hatt lignende problem?

Legger til eksempler, beklager viss de er i overkant store..



Du kan jo prøve et søk med Malwarebytes?
Jeg bruker to forskjellige adblocks (i firefox), som ser ut som de tar for seg det meste. Kjører også en flashblock på siden.
Du kan jo prøve ublock og AdBlocker Ultimate som jeg kjører for å se hvordan det går. Jeg merker at flere nettsider så og si
driter i hva slags ads de kaster på folk nå for tiden... Noe ser mer ut som malware enn andre.

Lykke til, hvis ikke det funker så kjør et søk etter malware.
Om du bruker Chrome, sjekk ut chrome://extensions/ - Se etter noe som ikke passer inn, fx java, flashplayer etc.
Fant helt tilfeldig prossessen gjennom oppgavebehandlig, fant mappen og fikk avinstallert dritten.