Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 747
dette er ganske utrolig..jeg klarer f ikke å få siktet gjennom kikkerten på skyteøvelsen istarten på warfigther...trykk R5 for scoop står det på youtube walktrgouh..jaha?prøvd ALLE taster nå og ingenting skjer..får ikke kastet granat heller

vanskelig dette skal være...jeg har jo hatt alle battlefield greier og alt sånt før

pplz help
Sist endret av alanapoli; 7. januar 2013 kl. 13:25.
Homemade Retard
zeicko's Avatar
Sitat av alanapoli Vis innlegg
dette er ganske utrolig..jeg klarer f ikke å få siktet gjennom kikkerten på skyteøvelsen istarten på warfigther...trykk R5 for scoop står det på youtube walktrgouh..jaha?prøvd ALLE taster nå og ingenting skjer..får ikke kastet granat heller

vanskelig dette skal være...jeg har jo hatt alle battlefield greier og alt sånt før

pplz help
Vis hele sitatet...
vi tar det elemetære først, pc,pc3,xbox?
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Kontrollen din er ødelagt...
Sitat av zeicko Vis innlegg
vi tar det elemetære først, pc,pc3,xbox?
Vis hele sitatet...
det er en pc

help my ass...

Sitat av HanDuck Vis innlegg
Kontrollen din er ødelagt...
Vis hele sitatet...
come on....noen har spilt warfighter og husker hva man trykker på for å skyte igjennom kikkertsikte....IKKE museknappen,men noe annet
Sist endret av alanapoli; 7. januar 2013 kl. 15:32.
Homemade Retard
zeicko's Avatar
sjekk controls i options menu og se hva de knappene er satt til og endre de til det du vill ha
umm... R5? har du ein kontroller (joystick, gamepad, ratt/pedal-sett) koplet til? R5 er i alle fall ikkje ein knapp på pc... uansett, standard fps layout er høgre musetast for å sikte, middlemouse/g for å hive granat, evt. ein av nummertastane for å velge granat, så venstre musetast for å kaste.
Sitat av zeicko Vis innlegg
sjekk controls i options menu og se hva de knappene er satt til og endre de til det du vill ha
Vis hele sitatet...
ja det var det....det finnes liksom ikke på dette spillet her som jeg ser,det er bare enkle oversikt på menyen..og ikke noe hjelp eller noe sånt som jeg er vant med fra tidligere...ellers hadde det vell vært fikset

jeg fant en walkthough på youtube nå som det stod at man skulle trykke LT ??

bildevedlegg

RS ser det ut som det står ja...ikke R5 som overskriften på tråden min sier
den trur du har ein gamepad koblet i. men skal gå an å bruke tastaturet fordiom, merkelig..
Som sagt over så tror den at du har en controller koblet til og at du skal trykke ned høyre stikke.
Sitat av GJERDE Vis innlegg
Som sagt over så tror den at du har en controller koblet til og at du skal trykke ned høyre stikke.
Vis hele sitatet...
aha ja...takk for info...

får reinnstalere faenskapet igjen da kanskje....beste "løsning"

kanskje det hjelper

Ringte EA Norge nå...de kunne selvagt ikke si noe om dette...og ikke hadde de noen eksperter på spillet heller...

jaja...da sitter man igjen med et spill som ikke fungerer

det fungerer helt fint å se gjennom kikkertsikte på det første oppdraget...men ikke til skytetrening oppdrag nr 2