Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1101
Official parptarf
Parptarf's Avatar
Noen som husker dette spillet? Enten PC versjonen eller konsoll versjonen?
Satt meg ned for noen uker siden og begynte å spille det mens jeg tok op og kommenterte.
Tenkte å poste den her for å få litt mer innspill om forbedringer på kvaliteten ettersom det er drit gøy å lage "let's play" serier.

I episode 1,2 og 3 er alt uredigert, men fra 4 og fremover nå redigerer jeg alle sammen for å få de kortere og litt mer underholdene. Så de skal holde seg på 5-15min og ikke over 20 slik som 2 og 3 er.
Her er da linken til spillelisten:
http://www.youtube.com/watch?v=MD5kU...cHBU2c&index=5

Og ettersom det ikke er så forferdelig mye mer igjen av dette spillet så skal jeg begynne å planlegge neste Let's play. Tenkte å kjøre en gjennomspilling av Metro 2033 på Ranger Hardcore vansgkelighetsgraden. Noen som har noen innspill om det?
Elsker spillet, barndommen min på NGC. Runnet det mer enn jeg kan huske! Og digger egentlig videoen du la til!

Bra jobbet!
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Var faktisk underholdende å se på. Godt jobba!
Official parptarf
Parptarf's Avatar
Trådstarter
Sitat av Lima Vis innlegg
Ja selvfølgelig. Jeg er dum noen ganger, leit det ikke går å kommentere på youtube, så kunne man kan fått kritikk og ros der.
Vis hele sitatet...
Ja, for å bare poste en video på youtube har man jo alltid fått mye god kritikk som kan brukes til å forberede videoene. Etter å ha vært en god del der inne og postet en god del videoer på forskjellige kanaler oppimellom åra kan jeg si deg en ting:
Å få god, konstruktiv kritikk i kommentarfeltet på youtube er som å finne gull oppi rævva på en kanin.
Tips til forbedringer: slutt å bann hele tiden og ikke gjør deg til med aksenter. hadde også vært bedre om du hadde snakket på norsk syns jeg

uansett gode minner!
Official parptarf
Parptarf's Avatar
Trådstarter
Sitat av MonkeyBusiness Vis innlegg
Tips til forbedringer: slutt å bann hele tiden og ikke gjør deg til med aksenter. hadde også vært bedre om du hadde snakket på norsk syns jeg

uansett gode minner!
Vis hele sitatet...
Heh, ja det banninga ja. Skal prøve enda hardere neste gang på å ikke overdrive den noe så grasalt. Takk for reminderen, har egentlig ikke tenkt over det på lenge.

Norsk blir det nok ikke ettersom over halvparten av de som ser på videoene ikke er norske. Spiller blandt annet veldig ofte sammen med en Amerikaner på noe annet surr der inne.
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Fortsett med Engelsk, jeg likte aksenten og måten du skildret miljøet og selve innholdet i spillet. Uansett om det ble klippet eller ikke så jeg likte også at det var lite "dødtid" og du klarte å holde en enveissamtale dynamisk, noe som holdt meg sittende.
Er enig i at du skal fortsette på englesk, men får frysninger hver gang du sier "fucking" - slutt!
Dette kan jeg sitte og se på hele dagen. Du er morsom
Official parptarf
Parptarf's Avatar
Trådstarter
Jo takk folkens, og plis, vær pirkete. Det er resten av verden så bare bra om dere er det og. Ikke minst, si ifra hvis du ser rom for forbedringer på noe som helst.

Og forresten, skal begynte bevisst og bruke ordet "fuck" mindre.

En ting til: Jeg trur jeg har fikset lagg problemet. (Tilfelle noen av dere stusset på dårlig framrate i videoene)
Sist endret av Parptarf; 30. desember 2012 kl. 02:09.
Official parptarf
Parptarf's Avatar
Trådstarter
Har noen spørsmål til folk her. Før jeg starter på mitt neste projekt(Dette er snart ferdig)
Hva vil folk egentlig se? Litt mer walktrough og informativ type videoer eller litt som som jeg gjorde her og bare surre rundt uten noe spesifikk mål og mening?