Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 841
jeg tenkte kanskje å laste ned litt forskjellige kjøretøy til GTA SA.. men finner ikke noen maps som tilsier att jeg skal legge de inn der.. noen som vet hvor jeg skal legge nedlasta ting henne for att jeg skal finne de igjen på spille??

på forhånd takk
Game disconnected
pokemon's Avatar
Når jeg drev å modda gta så pleide jeg å bruke IMG Tool da åpner du en fil med det programmet (husker ikke hvilken men det står sikkert i readme) så erstatter du de filene du fan i moddet med de som er i "fila"... er lenge siden jeg gjorde det så kan være jeg husker feil.
ok, takk for svar jeg lastet ned en bil men vet ikke hvor jeg skal legge de henne :S
Game disconnected
pokemon's Avatar
de skal ikke legges noe sted de skal erstattes i fila du åpner med img tool
funker ikke? :S
Da bruker du Installeren jeg linka til. Det er et program som du bare velger f.eks. den bilen og den installerer bilen din Når du velger den så får du opp ett valg om hvilken bil den skal erstatte. Dvs. hvis du velger politi så får den nye bilen blå lys Altså et auto program som gjør det lekende lett å mode