Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  53 4530
Amnesia the dark decent topper det meste. Har spilt mange spill, å har aldri før verken reagert eller følt noe som helst når jeg har spilt ''grøsser'' spill. Men amnesia tar kaka. Jeg følte meg nervøs SELV om jeg ikke hadde sett antydning til noen fiender enda XD Spillet bygger vel litt på virkeligheten. Hvem har ikke gått rundt mutters alene i mørket å hatt følelsen av at noen ser på deg, eller i verste fall følger etter deg. Du snur deg men ser ingen, fortsetter videre, å får samme jævla følelsen igjen. Sånn er dette spillet å. Du forventer egentlig å blir drept hele tiden, men spillet piner deg uendelig.

Kan vel somsagt nevne at jeg er ytterst lite påvirkelig når det gjelder skumle filmer og spill, så er du en person som blir lettere ''engasjert'' når det gjelder spill/film, så vil jeg anbefale dette spillet. Skal lete lenger etter et spill som leverer samme atmosfæriske følelsen som amnesia the dark decent.
Amnesia er SYKT skummelt for du har ingen våpen beskytte seg med det eneste våpnet du har er hjernen!
Kan anbefale Penumbra serien med helt mørkt rom og lyden på full guffe ;D
hører også at Amnesia anbefales, dette skal prøves asap!
Må som mange andre anbefale Amnesia The Dark Descent og Penumbra serien (begge er på tilbud på steam akkurat nå og STALKER kan være jævlig skummelt :P