Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 935
noen som kan anbefale ett 2 player spill til pc? helst bil spill :P men er åpen for alle muligheter!
Saints Row 2 - 10 euro på steam.

Bedre coop (på 2 pc'er) skal du lete lenge etter!
tenkte mer split-screen :O
Split screen på pc? Det er jeg ganske usikker på.

Kjøp en PS3
Sitat av Xernox Vis innlegg
Split screen på pc? Det er jeg ganske usikker på.

Kjøp en PS3
Vis hele sitatet...
planer om de! men blir ikke før i januar/februar.. har ting som må pri. før den :S
Så flott!
Det fins jo sikkert noen webbrowser spill som funker til to stk på samme skjerm/tastatur, men dere leter vel etter noe bedre?..

Tror dere får mer ut av at dere bytter på å spille.
Sitat av Xernox Vis innlegg
Så flott!
Det fins jo sikkert noen webbrowser spill som funker til to stk på samme skjerm/tastatur, men dere leter vel etter noe bedre?..

Tror dere får mer ut av at dere bytter på å spille.
Vis hele sitatet...
deee, tror jeg å :P hehe :P men takk for de om!
Vanskelig å finne gode split screen spill til pc. Men du kan kjøpe L4d2. Ikke split screen da men timevis av moro! Har du venner som har L4d2 så er jo det kjempebra Men om Zombie spill ikke er noe moro for deg så kan du jo prøve Heroes of Newerth. Ingen av disse er split screen. Kanskje noe som er litt dumt for deg da fordi du er ute etter split som ingen av disse spilla her er.

Edit: Skal du ha Heroes of Newerth kan du gå på denne sida: http://www.heroesofnewerth.com/ Koster 160 kr. for HoN. L4d2 får du får ~230 med frakt på Cdon. Håper dette hjalp deg litt Og dette kan du spille med flere Pcer
Sist endret av stinkdyr; 20. desember 2010 kl. 16:59.
Det er ikke så uvanlig heller med splitscreen på PC. Må bare tilbake til nittitallet.
Jeg og en kompis pleide å spille ett som het Wacky Wheels med splitscreen.
Det var et slags racerspill ala Mariokart, bare med pinnsvin bak rattet.
toppidrettsutøver
toffer125's Avatar
http://zatacka.sourceforge.net/
Simpelt spill, kan være sykt gøy! :-)
Heroes of Might and Magic 3 Complete? Ikke splitscreen, men hotseat. Worms spillene (World Party er min anbefaling) er jo også en hotseatslager.
Dynasty Warriors husker jeg at jeg og en kompis spilte for noen år siden på splitscreen, var ganske så gøy.