Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1064
Den sveitsiske forskeren Alberty Hofmann døde av hjertstans i går i en alder av 102 år. Hofmann syntetiserte for første gang LSD i 1938, og testet stoffet på seg selv 19. april 1943, senere kjent som "Bicycle Day" etter hans kjente sykkeltur hjem den kvelden.

Rest in Peace Hofmann. Forhåpentligvis får jeg testet problembarnet ditt de nærmeste dagene
Må han hvile i fred! så får vi håpe at hanes ønsker om framtidens åndelighet blandt mennesker blir realitet, jeg skal ifertfall utføre, det jeg har kompetanse og tilgang til å gjøre.
vel vi kan hvertfall slå fast at LSD ikke tar så mange år av livet da, 102 år gitt

RIP
En stor mann med stor oppfinnelse
RIP Hoffman
Det var synd at han skulle stryke med akkurat nå, hadde vært flott om han var i live til neste års Psykotrop-konvensjon i Sveits. Akk ja, alle skal dø en gang. Det gjenstår heldigvis en rekke spennende karakterer, slik som Shulgin.

Minnet til Hofmann vil heldigvis leve videre en god stund. Får beholde en flaske med problembarnet hans som minne

Mens vi er inne på det, er det noen personer som har utmerket seg og skapt seg et navn i nyere tid, og som er verdt å ta en nærmere titt på?
Ja, jeg så det på national geographic nå nettopp. Han levde da lenge, så det var vell hans tur.

R.I.P !

edit: jeg blanda kanalene. BBC mener jeg!
Sist endret av rbt; 30. april 2008 kl. 14:38.
Bra mann dette her..

Lurer på hvor han er nå.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Rip Hofmann. Han har levd et begivenhetsrikt liv!