Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1495
Hei

Jeg bestillte en ting på black friday. Når pakken kom var det to stykker av samme produkt. Vi sente klage til nettbutikken og de svarte med at vi må betale 1000kr for den andre...

Må jeg betale for det? Jeg bestillte bare en.
Haha nei, det skal du jo ikke betale sålenge det står i din odre at du har bestilt bare 1.
Sitat av Malba Vis innlegg
Hei

Jeg bestillte en ting på black friday. Når pakken kom var det to stykker av samme produkt. Vi sente klage til nettbutikken og de svarte med at vi må betale 1000kr for den andre...

Må jeg betale for det? Jeg bestillte bare en.
Vis hele sitatet...
Dette hadde vært tidenes salgsteknikk om det hadde vært lovlig. Motta bestilling på 1, sende 2, kreve betaling for 2. smækketischmokk!
Bare be om å få en returlapp for den som kom ekstra
Nei det skal du ikke betale for. Hvilken nettbutikk er det?
Så lenge du kan dokumentere at du kun har kjøpt 1, ville jeg krevd at de sendte returlapp pluss kompensasjon for tiden det tar å pakke, levere hos Posten osv.
Malba's Avatar
Trådstarter
Sitat av celtseus Vis innlegg
Nei det skal du ikke betale for. Hvilken nettbutikk er det?
Vis hele sitatet...
https://www.brlelectronics.no
Hvorfor klagde du da? Skulle bare tatt imot og sett om dem oppdaget det og så bedt dem hente den.
Malba's Avatar
Trådstarter
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Hvorfor klagde du da? Skulle bare tatt imot og sett om dem oppdaget det og så bedt dem hente den.
Vis hele sitatet...
Jeg klagde fordi det ble sendt en kvittering hvor det stod at jeg hadde bestilt to stykker.
Hadde aldri "klagd" på å fått mer enn jeg betalte for. Hadde tenkt at det var snillt og eventuelt venta litt med å bruke/selge den før det har gått en viss tid. Ikke ditt problem, og at de ikke har lært opp de som pakker er ikke ditt problem Og du må for all del ikke betale noen ting..

Men mennesker gjør feil, og mennesker har pakket din vare. Så du må nok belage deg på å sende den tilbake, ivertfall når du har klagd på det