Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  416 70304
Jeg prøvde toss and wash og det funket helt fint. Skjønner ikke at alle synes smaken er så ille, syntes selv det smakte helt greit.
Hvordan var rusen?
Det var en fin rus=) Mildere enn morfin, men likevel mange klare likheter som den intense kløen og litt kvalme. Minnet meg veldig om opium. Men er veldig fornøyd og skal ta en tur i dag også. Eneste som trekker ned litt er at det ikke funker så lenge som sub o.l.

Lurer bare på en ting; hvis jeg skal lage te av pulveret(har ikke tørre blader), hvordan gjør jeg det da? Bare koke opp vannet med pulveret?

Forresten; igår tok jeg ca. 1 1/2g med UEI. I dag blir det litt forskjellige premium-produkter
Ikke ta for mye, man blir lett avhengig :P
Klarer ikke det, blir for slitsomt å ha et snev av kvalme relativt konstant over lengre tid

Har også lest at man veldig fort blit tolerant ovenfor stoffet, så ingen fare
Sist endret av Chassen; 25. april 2008 kl. 17:04.
Kvalmen er ikke hele tida, det er noe med at man må ha den perfekte dosen ellers blir man kvalm. Er vel som alkohol, de første gangene blir man gjerne kvalm, men så slutter det.
Nei, derfor sa jeg relativt konstant. Men det er uansett alltid en overhengende fare for at man kan bli kvalmen, ved at man f. eks tar en røyk, spiser noe etc.

Har du forresten en metode på å koke te av kratompulveret? Egne erfaringer?
mentalmelt's Avatar
Trådstarter DonorAdministrator
Kok det i vann til det blir en slags sirup eller putt det i en tepose og la det trekke i 20 min. Dette er ikke veldig avansert farmakologi =)
▼ ... over en uke senere ... ▼
Takk for svar, var bare litt redd for å sløse Har funnet ut at tosh`n wash fungerer veldig fint, men skal prøve å drikke det i te bare for å se hvordan det er.

Veldig fin rus, og med litt(ikke for mye) cannabis har man en fin kveld foran seg.
Når jeg åpnet posten i dag fikk jeg en lite hyggelig beskjed om at Token min ble tatt av tollen. Sendingen inneholder reseptpliktig legemiddel. Det eneste alternativet mitt er å sende resept til dem. Det har jeg jo ikke.

Dette ville da ikke være et problem hadde det ikke vært for den fullmakten de akkurat fikk over meg, de kan åpne ALT jeg får og sjekke det og mitt fødselsnummer og navn registreres hos dem.

Noen råd?
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Mynotir
Dette ville da ikke være et problem hadde det ikke vært for den fullmakten de akkurat fikk over meg, de kan åpne ALT jeg får og sjekke det og mitt fødselsnummer og navn registreres hos dem.

Noen råd?
Vis hele sitatet...
Skaff resept, prøv å krangle, eller be dei sende i retur. Det er dei tre valga du har.

Du blir ikkje straffa for det, og dei har uansett myndighet til å opne det dei vil om du vil innføre det.
Det skjedde med meg engang med noe urtetobakk og en bong, det jeg gjorde var at jeg bare ignorerte hele brevet. Da ble urtetobakken sendt tilbake til firmaet og jeg fikk den etter en måned kanskje, men fikk urtetobakken og bongen sendt separert fra hverandre.
Sitat av slashdot
Skaff resept, prøv å krangle, eller be dei sende i retur. Det er dei tre valga du har.

Du blir ikkje straffa for det, og dei har uansett myndighet til å opne det dei vil om du vil innføre det.
Vis hele sitatet...
Hvordan skal jeg skaffe resept på skunk?
Jeg tror ikke jeg skal prøve å krangle :P
Skal jeg bare sende dem en mail/et brev og be dem sende det i retur?

Problemet er at de kanskje har mindre terskel for å åpne det jeg mottar nå. Selvfølgelig er ikke det farlig om jeg bestiller bare lovlige ting men er jo litt irriterende.

Sitat av freaker911
Det skjedde med meg engang med noe urtetobakk og en bong, det jeg gjorde var at jeg bare ignorerte hele brevet. Da ble urtetobakken sendt tilbake til firmaet og jeg fikk den etter en måned kanskje, men fikk urtetobakken og bongen sendt separert fra hverandre.
Vis hele sitatet...
Det høres jo greit ut : ) Blir litt kjipt å få det seint da men...
Hvis du er veldig uheldig så kan det bli destruert men det har jeg aldri hørt om skjedd, så tror ikke det skjer
Lurte på en ting.. Var innom herbalhighs i dag og så at Skunk ikke er available in Norway.. Vel, er det noen som vet at det faktisk kommer fram? Er herbalhighs villige til å selge og sende dette til meg?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Når de skriver at det ikke er tilgjengelig i Norge mener de mest sannsynlig at de ikke lenger sender hit av diverse grunner.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Heisann folkens.

https://budhookup.com/ noen som har tittet på denne siden? Eller noen som har bestilt og forsøkt varene? Alt er jo tydligvis helt lovlig, og det virker sinnsykt intressant mtp at jeg er i militæret for tiden og normal weed tar seg dårlig ut på pissings.

Får man dette inn i landet uten problemer i det heletatt?

diskuter gjerne rundt dette også, vil høre litt info!
det er vel legal highs...
Det er ikke samme lover og regler i alle land vet du

http://www.freakforum.nu/forum/showt...ht=legal+highs
Sist endret av TylerDurden; 21. mai 2008 kl. 10:00.
Som dj6230 sier, så er det ikke samme love overallt.

Du kan sjekke ut www.everyonedoesit.com.
De ha har en del legal highs også. Lykke til!
Er dette cannabis? Jeg prøvde og bestille fra http://www.legalbuds.com en gang, men pakken kom aldri fram og jeg hørte aldri noe.


Sitat av www.legalbuds.com
[CENTER][COLOR=Red]Hawaiian Haze Bud [/COLOR]
http://img291.imageshack.us/img291/8894/budgm2.jpg


A NEW AND IMPROVED STRAIN OF HAWAIIAN GOLD BUD!


Seriously BIG Buds with a seriously Potent Smoke.
Do not be fooled by cheap imitations, there is only ONE Hawaiian Haze Bud!

An ultra potent all bud smoke. Hawaiian Haze is a rare strain of exotic hawaiian herbal buds grown in the rich volcanic soil of Hawaii. The world's strongest legal bud. Ultra Potent. Hawaiian Haze Bud is sure to provide any smoker an extremely pleasurable smoking experience!

Over 100 lbs a month flown in FRESH from the island of hawaii! Grown from our huge reserve in hawaii and seen in our ad in high times and voted the world's best 100% legal smokes by top smoking magazine readers 7 years in a row for it's extremely POTENT smoke and uncanny smell & appearance. Freshly Picked and bagged directly from our 2000 acre reserve in Hawaii! Unlike any other herbal bud available today, the smoke is ultra potent, and very fresh. Tastes great and purchased by thousands of satisfied repeat customers, making this one of our top herbal smokes and the #1 selling legal bud in the world! Hawaiian Haze is all bud and always Ultra Fresh. Hawaiian Haze Buds burn smooth in a pipe, or rolled with paper or smoked in your favorite smoking device. Herbal Smoke Rating: Incredibly enjoyable, substantially potent smoke, that is extremely satisfying. The world's best legal herbal bud, period. Only available at legalbuds.com! Click here for more info.

Read what other customers have said about our herbal smokes , click here!

Please smoke responsibly. You must be 18 years of age or older to purchase.


1 Ounce
$49.990

1/2 Ounce
$34.99

1/4 Pound
(4 Ounces)
$129.99

1/2 Pound
(8 Ounces)
free shipping
$169.99

1 Pound
(16 Ounces)
free shipping
$289.00[/center]
Vis hele sitatet...
Sist endret av rbt; 21. mai 2008 kl. 10:25.
Sitat av rbt
Er dette cannabis? Jeg prøvde og bestille fra http://www.legalbuds.com en gang, men pakken kom aldri fram og jeg hørte aldri noe.
Vis hele sitatet...
Det er ikke cannabis. Det er ett lovlig alternativ, men jeg har aldri fått noe funk av den, eller andre alternativer.
Kundene legger igjen gode comments på den siden da. Synd jeg aldri fikk det fram for og smake på det. Bestilte noen gram "hasj" også fra den siden.
Sitat av dj6230
det er vel legal highs...
Det er ikke samme lover og regler i alle land vet du

http://www.freakforum.nu/forum/showt...ht=legal+highs
Vis hele sitatet...
Q: Are your herbs legal in my country?
A: We guarantee that our herbs are legal in your country. We never had any problems shipping our herbs to any country so you can order with confidence!

Q: Are all of your products legal?
A: You will NEVER find any illegal products on this website. All of our products are legal in the United States and the rest of the world.

virker som det skal gå fint.. Men har en litt ekkel følelse av at dette kun er scam. men produktene ser jo dritdeilige ut =) har lyst til å prøve..

noen som har prøvd noen slike stoffer da? legal bud/highs? fenger det?
Spice gold, der har du noe som funker som fy og er lovlig.
Hvilken legal "legal hight" gir best effekt uten at bivirkningene blir så altfor store?
Sist endret av Carlsberg; 23. mai 2008 kl. 23:18.
White doves
Uten alt for store bivirkninger ville jeg gått for Kratom, White Doves er gøyale mens de ruller, men jeg finner landinga på den alt for apatisk i formen.
Synes White doves er værre enn e`er når det gjelder landing.
No afterglow just apathy
Sist endret av Eyeamare; 23. mai 2008 kl. 23:34.
Hva med Salvia da? Har bare lyst til å prøve det en gang liksom. Helt siden jeg slutta med hasj (rundt 1 år siden) har jeg hatt lyst til å prøve rusmidler igjen. Er bare forsiktig på grunn av bivirkningene. Påvirker Salvia intelligensen eller noe? Det jeg er mest redd for.
Sitat av Carlsberg
Hva med Salvia da? Har bare lyst til å prøve det en gang liksom. Helt siden jeg slutta med hasj (rundt 1 år siden) har jeg hatt lyst til å prøve rusmidler igjen. Er bare forsiktig på grunn av bivirkningene. Påvirker Salvia intelligensen eller noe? Det jeg er mest redd for.
Vis hele sitatet...
De eneste bivirkningene jeg har hatt på Salvia er tretthet og stor forundrelse,
men dette blir veldig fra person til person.
Men kan si med en gang at Salvia er ikke noe du "ruser" deg på, flesteparten som tester dette
velger og ikke gjøre det igjen, da opplevelsen kan bli veldig intens og merkelig.

( refererer da til "folk flest" som i, aldri testa hjernen på annet enn hasj/alkohol )

De fleste rusmiddler påvirker inteligensen på en eller annen måte der og da, om inntaket vil føre til abnormal og/eller uønsket tankegang i ettertid avhenger vel mye på psyken din, din mentale balanse.
Dette gjelder forøvrig når det gjelder uansett hvilken type stoff det er snakk om.
Sist endret av Eyeamare; 23. mai 2008 kl. 23:59.
Summer Daze er en utrolig god legal high med ikke så alt for mye bivirkninger (som i nedtur, vet ikke i langvarige). Den er som LU doves bare mindre speedy, mere euforisk og mindre nedtur (billigere også, men litt mindre intens, mange sier den er mye bedre).
Takk for svar alle sammen, jeg driter i korttidsbivrkningene da, men er veldig obs på langtidsbivirkningene.
Sist endret av Carlsberg; 24. mai 2008 kl. 17:02.
bestillte fra everyonedoesit.com for en god stund siden 14 dager-3uker,
lurer på om de kan ha hatt problemer for min adresse har å i seg. noen flere som har lingnene problemer?
Jeg er GANSKE ny her på forumet (første post, woot), men lurer på en ting.
Har sett på shamansgarden en stund å studert de forskjellige varene de har der. Ville jeg møtt problemer med toll / Posten visst jeg hadde bestilt Chill Herbal Smoking Blend ?
Jeg hadde en sånn for ei stund sida, det er lite effekt men om du røyker mye blir du litt lightheaded. Jeg vil kalle det et flott tobakksalternativ
Sitat av freaker911
Jeg hadde en sånn for ei stund sida, det er lite effekt men om du røyker mye blir du litt lightheaded. Jeg vil kalle det et flott tobakksalternativ
Vis hele sitatet...
Kommer dette fra en med "erfaring"? :P vil effekten vært litt større på noen som aldri har vært borti, si, cannabis eller andre lignende greiers?
Det var den første legal-high jeg testa, så jeg hadde nok ikke særlig mye erfaring.
Bare du ser på prisen så fatter du jo at greia er bløff, feks Spice Gold som er noe av det mest populære av sånn her på nettet koster 15£ for 3g ;P
Sitat av freaker911
Det var den første legal-high jeg testa, så jeg hadde nok ikke særlig mye erfaring.
Bare du ser på prisen så fatter du jo at greia er bløff, feks Spice Gold som er noe av det mest populære av sånn her på nettet koster 15£ for 3g ;P
Vis hele sitatet...
Hmm... Hva anbefaler du da av legal highs?
Du kunne jo begynt med å lese hele tråden, men om du er ute etter noe som ligner på cannabis er vel Spice (Vanlig, Gold og den nye Diamond), Neder Gold og Sohai SX det beste på markedet for tida. Spice er det mest populære og er temmelig kraftig (for kraftig for meg, men har bare testa gold), testa neder gold også men var temmelig full så husker ikke effekten ;P
Har nå testet spice gold 3 ganger, og har fortsatt ikke fått noen effekt ut av det. Hva kan grunnen være? Hver gang jeg har testet har jeg vært edru.
Sitat av Fortune
Har nå testet spice gold 3 ganger, og har fortsatt ikke fått noen effekt ut av det. Hva kan grunnen være? Hver gang jeg har testet har jeg vært edru.
Vis hele sitatet...
Enkelte mennesker er så og si immun, andre sliter med å få funk hver gang. Prøv å røyke mer kanskje? 400-600mg av gold burde holde lenge for hvem som helst, men ta gjerne mer om du vil risikere å ligge strykeflat i 7 timer
Trenger kjappt fvar. Er det anbefalt at jeg ikke kjører bil dagen etter jeg røkte Spice Diamond? Jeg hadde nybegynner doser. 3 stk omtrent, men jeg hosta ut mesteparten alle gangene.
Fikk rimelig good effekt, ble dehydrert som fy. Husker det meste fra kvelden. Men jeg må nå vite om det er forsvarlig å kjøre bil dagen derpå. Føler ingen stor hangover. En liten smule svimmel, men det er vel vanlig i alkoholhangovere og?
Tror du vet best selv om du er i stand til å kjøre eller ikke. Om du skulle bli stoppet i kontroll eller kræsje ved et uhell, er ikke spice noe de akkurat ser etter i blod/urinprøver.
Selger de LEGAL bud her?

Jeg leste dette.


Er det noen som hørt om det?

Dette de bruker i Ocean's Thirteen? lol
Sist endret av TylerDurden; 10. juni 2008 kl. 16:02.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
dj6230: Det står "LEGAL BUD" over alt på den siden, så det skal ikke mange hjernecellene til for å si: ja, de selger legal buds der.

Som i artikkelen du poster, de fleste legal buds er totalt crap, det eneste folk ser ut til å få virkning av er spice miksene.
Fikk noen Summer daze i posten i dag, fra everybodydoesit.com. 2 stk. hadde tenkt å kjøre dem i helgen, men var så nyskjerrig at jeg like gjerne slengte en i nebbet. Effekten kom etter ca en halv time, og det var veldig behagelig rus. Ikke sånn speedy, men mer rolig og euforisk. Men jeg føler den kunne kicket litt mer, så det jeg lurer på er om det er noen som har efaring med å dobbeldroppe de.. Forøvrig veier jeg 95 kg, og tror at doseringen max 1 gjelder for litt lettere folk...
Jeg veier bare 60-65kg, og får en intens rus av en.
Er temmelig mange på everyonedoesit som sier at man må ta to for å få full effekt (men de er vel gjerne litt større typer), så å dobbeldroppe burde ikke være så dumt, men prøv helst med 1,5 først om du ikke er klar for det dobbelte av det du fikk ;P
hei jeg fikk et tips her om å spise ca 400mg spice gold.så jeg så jeg la den spicen i mella noe ost på ei brødskive å gomla i meg men det ka ikke rare funken.kan det være fordi jeg er mye innrøyka på det? er det noen bedre måter å innta spice gold borstett fra å røyke .ha hørt te skal funke.noen som vet?
spice gold=hasj:P?

jeg er ikke noe inni typene men jeg har røyket en del, men tror jeg leste at det var en hasj for litt siden.

men om det er hasj så er det vel som al hasj at du kan spise det:P
på browne bruker man 5g. okey shitt for og få en fin opplevelse:P

du kan lage alt med hasj bare du bruker fantasien:P kakao, te, ostesmørbrød, sauser, kaker, vaffler osv.:P
Sitat av bianchi_89
spice gold=hasj:P?

jeg er ikke noe inni typene men jeg har røyket en del, men tror jeg leste at det var en hasj for litt siden.

men om det er hasj så er det vel som al hasj at du kan spise det:P
på browne bruker man 5g. okey shitt for og få en fin opplevelse:P

du kan lage alt med hasj bare du bruker fantasien:P kakao, te, ostesmørbrød, sauser, kaker, vaffler osv.:P
Vis hele sitatet...
Spice gold er en urtemix. Den selges som et lovlig substitutt for cannabis...
Sitat av Pyrolex
Spice gold er en urtemix. Den selges som et lovlig substitutt for cannabis...
Vis hele sitatet...

men da tok jeg feil der:P jeg tippet egentli bare at det var en hasj type siden jeg er så og si blåst når det kommer til navnet på typene:P

Sitat av The Novice
og man kan ikke bare spise rein hasj (har jeg lest et sted). for magen din tar ikke opp THC`et eller no sånt, så man må koke/steike det i smør eller no så THC`et blir tatt ut.

vet det var off topic, men tenkte kanskje det er noe lignende med spice gold.

du skrev at du bare la det mellom noen osteskiver og spiste det, prøv å steik det i smør og putt det smøret i (feks.) en brownie :P
Vis hele sitatet...

for og svare deg igjen da, jeg vet at man blir fjern av og spise hasj uten og bruke olje. kjenner mange som har gjort det:P men jeg vet bare sikkert med kif da og ikke pot.
men du har rett i det med olje:P jeg skrev ikke ned detaljene siden han måtte funne en oppskrift for og lage det:P men siden det kom opp så kan jeg si en måte:P

du legger klumpen i olje og varmer oljen til klompen er løst opp, bruk noe og røre med da eks. fyrstik.