Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  25 5797
SALVIARUSHELVETE !
Salvia for første gang.

Rusmiddel
Salvia Divonium 10x extract
Fra deva-ethnobotanicals
Litt i overkant av halvt gram.

Sted
Alene på rommet mitt.


Når jeg doserte så tenkte jeg på ett annet rusmiddel, så jeg tok halve grammet i ett stapp istedenfor det lille man egentlig skulle ha.
There are about 32 moderate doses or 25 full doses in a gram of 10X.


"Danmark" - starten av trippen
Jeg satt i senga og fylte vannbongen min med 0.5g og trakk alt i ett trekk. Holdt det inne i ca halvt minutt og pustet ut.
Etter 10sekunder så begynte jeg og føle at det skjedde noe. Plutselig begynte nattbordet mitt og sige lengre og lengre ifra meg. Da tenkte jeg at jeg måtte forte meg og "gi bongen til Danmark" før det var for sent. Jeg vet ikke hvorfor jeg plutselig tenkte på Danmark, men etter jeg tenkte på det så ble nattbordet mitt formet som Danmark. Det gle bare lengre vekk og jeg måtte forte meg og legge bongen oppå der før det gle så langt unna at jeg ikke rakk det. "Danmark" var flere meter unna meg nå og jeg så småe menn som gikk rundt og hoppet der. Så endelig klarte jeg og røre meg og jeg strakk meg til nattbordet for og legge bongen der. Det så ut som om armen min ble lengre og lengre mens jeg strekte meg mot bordet som var nå på andre siden av rommet. Jeg satt bongen ned og da begynte menneskene og hyle.
*Poof*, og jeg svartna helt.

"Salvia Helvete" - ca 3 min etter inntak.
"Jeg" var ikke "meg" lengre. Jeg var født på nytt, og viste ikke hva menneske var eller hva jordkloden var. Jeg viste ingen verdens ting, og jeg hadde helt glemt at jeg hadde røyka salvia.
Det kjentes ut som om jeg var i en annen verden. En verden full av "ting" jeg ikke viste hva var, og jeg har enda ikke har forstått det. Det så på en måte ut som store søyler på flere hundre meter som hoppet opp å ned mens "jeg" var en liten flue eller ett eller annen lite som ikke kunne røre seg ihvertfall. Der "var" jeg bare og så utover de søylene som hoppet opp og ned mens jeg nikket til siden med hodet hele tiden. Alt gikk i en evig loop og jeg skjønte ikke noe, mens jeg hørte en rar "musikk" eller noe sånt. Lyder jeg aldri har hørt før og det er helt umulig og forklare det og jeg klarer heller ikke og huske tilbake akkurat hvordan det var.

Tilbake til menneske kroppen - ca 15min etter inntak.
*Poof* sa det igjen og jeg havna på en annen plass igjen. Jeg viste enda ikke at jeg var ett menneske, men jeg begynte og forstå litt mer av hva som skjedde. Jeg fikk plutselig det verste ubehag jeg kunne tenke meg. Ikke iform av kvalme eller noe jeg har opplevd før, men følte bare at alt var fuckd up.
Så forsto jeg hva jeg holdt på med, og hva jeg hadde holdt på med de siste minuttene. Jeg var redd. Redd som faen men viste ikke hva jeg var redd for. Jeg hadde prøvd og krype lengre og lengre opp i senga og pakke meg mer og mer inni dyna. Når jeg endelig fikk -litt- kontroll over hva jeg gjorde så lå jeg helt under dyna med hodet under puta.
Jeg husket nå at jeg hadde røykt salvia og plutselig reiste jeg meg opp av senga uten at jeg bestemte noe over hva kroppen min skulle gjøre. Det føltes ut som om jeg var sperra inni kroppen min og jeg kunne ikke styre noe annet enn tankene mine, kroppen gikk av seg selv. Jeg svetta og var varm som faen. Jeg tok hendene mine mot ansiktet, men klarte ikke og kjenne at hendene var borti ansiktet. Det kjentes ut som om hendene mine gikk igjennom hodet.
Jeg følte plutselig at det var noe skummelt eller ondt i rommet og da begynte plutselig kroppen min og gå ut av rommet og mot stua uten at jeg selv bestemte det. Så var jeg plutselig på stuegulvet og formen var helt jævlig. Jeg hadde lest at det skulle funke i 5-10minutter, men det hadde nå funka i over 20minutter og jeg venta bare på at jeg skulle komme ned fra dette helvete.
Alt jeg tok på føltes ut som sandpapir. Til og med klærne mine føltes ut som sandpapir-klær. Jeg slet lenge med og få av meg hette-genseren og t-skjorta, men klarte det til slutt. Jeg følte meg endelig litt mer fri, men syntes enda det var helt forjævlig og jeg ville ned fra trippen.
Tiden gikk tregt, så alt for tregt. Jeg prøvde og roe ned tankene med og tenke at jeg kommer jo ned en gang og da blir alt normalt, men det var ikke så lett og tenke sånn når det føltes ut som en evigvarende tripp. Jeg la meg ned i sofaen for og prøve og sove meg igjennom trippen, men det var helt umulig. Når jeg lukket øynene så jeg masse blinkende farger så skarpe at jeg fikk vondt i hodet av og ha øynene igjen.



Det er ett par mnd siden denne trippen så jeg husker ikke så godt slutten av trippen, men det var ikke noe veldig spessielt som skjedde da, tror jeg. Hele trippen varte i over 1 time. Jeg har prøvd salvia i mindre doser etter da, og da har jeg bare opplevd den samme ubehagelige fucka følelsen med ett latterkick på siden, men ikke noe mer enn det, og da har det bare funka i ca 3-5minutter. Har aldri havnet i "ingenmannsland" igjen, eller "salvia helvete" som jeg kalte det.
Jeg blir vell snart og bestille meg 35x extract for og prøve det og se hvordan det er.


--
Hvis noen der ute har noen tips om hvordan jeg kan få en interessant men samtidig behagelig tripp så tar jeg gjerne imot tips :)
Rommet jeg trippa på er ett veldig standard og kjedelig rom hvor jeg har en del dårlige og en del gode minner ifra hvis det har noe og si. Jeg hørte ikke på musikk eller andre lyder under trippen.
Er det noen andre som har opplevd en så lang salvia tur?
Sist endret av rbt; 10. oktober 2007 kl. 20:21. Grunn: La til noe
Hehe morsomm raport.
Kjenner meg litt igjen.

Bra skrevet.!
Sist endret av Sigurd4u; 10. oktober 2007 kl. 19:42.
Masse av det du skriver om kjenner jeg meg igjen i!
Du glemmer helt at du har røyket salvia, jeg ble og "født" på ny, men jeg var fortsatt meg selv bare i en drømmeverden. Og varmetoktene på slutten av trippen.
Selv fikk jeg ikke hallunisjasjoner mens jeg var i virkeligheten, det bare plutselig kom fra alle kanter å jeg levde i drømmeverdenen plutselig.

Veldig bra skrevet foresten, hadde jeg hatt KP skulle du fått
Sist endret av Elemental; 10. oktober 2007 kl. 19:50.
Bra rapport Har selv røyka 0,5g 20x på bong og kjenner igjen noe
Pen raport.
Jeg og kan kjenne meg igjenn det at du glemmer helt at du har røykt Salvia.
Og alt det syke som skjer rundt deg er bare helt vanlit.

Har og vert borti noe alle de "Sandpapir klerene"
Bare at med meg var det som om det kom kulde gjennom klerene og skar forsiktig i huden min når klerne bevegde seg på kroppen.
Så du tok 16 moderate doser i et trek? HOLY MOTHER!
Sitat av elemental
Veldig bra skrevet foresten, hadde jeg hatt KP skulle du fått
Vis hele sitatet...
Den unskyldningen holder ikke.
Du har ALLTID KP
jepp.. kp til deg.. se min bad tripp på salvia hehe.. minner litt om denne, berre at du er 10 ganger betre å fortelle hehe. det seier bokstavlig talt poff så er du ikkje ein del av denne verden lengre. og allt av realitet er borte. du aner ikkje kva som skjer hehe.

edit: tips. selv så bruker eg noen timer på å komme i godt humør og eg må ha veldig lyst å trippe. gleder meg til å utforske litt. selv tar eg meg 1-2 øl ser på simpsons å nyter livet. glemmer allt det negative. så setter eg på neon lyset og demper allt annet lys. Setter på seigmen musikk. finner frem bongen og starter veldig rolig. når eg merker effekten bygger eg på den siden eg har lyst å trippe. til slutt kan eg gå i denne "transen" og få ein utrulig fin tripp.
Sist endret av itZsaiN; 11. oktober 2007 kl. 00:38.
Minna meg endel om salviatrippen min, jeg ser på en salviatripp som 4 deler:

1 - Den første delen, denne delen er normal å blacke ut på eller ikke huske. Er som om tankene dine ikke er tilstede i det heletatt.

2 - Du "våkner opp" fra den forrige delen med et boom, og kan nå tenke litt klarere men du tenker enda ikke i ord men mer som å tenke i lyder eller toner, kan gjerne gi mye panikk fordi du ikke husker at du har røyka.

3 - Ved denne delen så er det ikke skummelt lenger fordi, du finnes rett og slett ikke. Om du er på dette nivået så er ikke salviatrippen skummel fordi du ikke finnes i det heletatt, altså ikke sånn at du ikke vet hva et menneske er men du bare finnes ikke.

4 - Du husker at du har røyka og begynner å komme ned igjen, er enda helt fucka og kan ha noia for at det skal komme tilbake men det er mere sjeldent.
Hah, virker som du har hatt en spennende opplevelse.

Merker at tankene flyr litt tilbake til egne erfaringer, og kjenner godt igjen det du skriver om - minus doseringen da.
Selv har jeg ofte erfart at under effektene til salvia divinorum skaper hjernen min repeterende "melodier" ut i fra ytre stimuli som for eksempel klokker som går eller smålyder i nærheten.

Sikker på at det ikke var det som var musikken?

PS: Og hvordan i alle dager klarte du å "feildosere" såpass kraftig ved å tenke på et annet rusmiddel? Du må jo ha vært ganske dypt inne i tankene dine da.


R.
Sist endret av Ralith; 11. oktober 2007 kl. 05:43.
rbt
rbt's Avatar
Trådstarter
Sitat av halla
Bra rapport :) Har selv røyka 0,5g 20x på bong og kjenner igjen noe :)
Vis hele sitatet...
Hvor lenge varte trippen din da?

Sitat av Hardcore
Har og vert borti noe alle de "Sandpapir klerene"
Bare at med meg var det som om det kom kulde gjennom klerene og skar forsiktig i huden min når klerne bevegde seg på kroppen.
Vis hele sitatet...
Det kan være akkurat det samme som med meg. Det er helt umulig og forklare hvordan det var, og "sannpapir" var bare ett ord jeg tok ut av luften for og -prøve- og forklare hvordan det var.

Sitat av itZsaiN
tips. selv så bruker eg noen timer på å komme i godt humør og eg må ha veldig lyst å trippe. gleder meg til å utforske litt. selv tar eg meg 1-2 øl ser på simpsons å nyter livet. glemmer allt det negative. så setter eg på neon lyset og demper allt annet lys. Setter på seigmen musikk. finner frem bongen og starter veldig rolig. når eg merker effekten bygger eg på den siden eg har lyst å trippe. til slutt kan eg gå i denne "transen" og få ein utrulig fin tripp.
Vis hele sitatet...
Takk for gode tips. Skal prøve dette en gang. Jeg leste forresten rapporten din. Jeg likte den! :)

Sitat av freaker911
jeg ser på en salviatripp som 4 deler:
Vis hele sitatet...
Jeg er ikke helt enig der. Noen av tingene du sier stemmer med mine erfaringer, men langt fra den rekkefølgen.

Sitat av Ralith
Sikker på at det ikke var det som var musikken?

PS: Og hvordan i alle dager klarte du å "feildosere" såpass kraftig ved å tenke på et annet rusmiddel? Du må jo ha vært ganske dypt inne i tankene dine da.
Vis hele sitatet...
Jeg hadde ingen elektriske ting eller andre ting som lagde lyder på rommet mens jeg trippet, så jeg er sikker på at det var ikke andre små lyder som ble gjort om til "musikk".
Jeg hadde bestilt Hawaiian Shroom (Copelandia Cyanescens) samtidig som jeg bestilte Salvia Divonium og på siden til der jeg bestilte soppen sto det at mild dose var 0.5g og sterk dose var 1g, så jeg klarte og blande salvia doseringen med sopp doseringen. Jeg forventet egentlig en mild tripp... Hehe!
Ja, jeg vet det. Jeg er ett surrhøu...


Er det noen andre som har opplevd en så lang salvia tripp?
eg har kun brukt 5x da. men skal prøve 10x til helga gleder meg. (kan godt vere eg legger opp ein tripp rapport, visst eg gidder)

og eg har aldri hatt ein så lang tripp på 1 trekk (men med den teknikken min som eg forklarte brukte eg rundt 30-40min tilsammen og røyka ca 0.3-0.4 5x)
Sist endret av itZsaiN; 11. oktober 2007 kl. 20:31.
▼ ... over en uke senere ... ▼
kjenner meg veldig igjen, omtrent akkurat samme skjedde meg første gang jeg testet salvia..! heldigvis ikke en 0.5, men alikevell alt for mye
Spennende skrevet, selv aldri prøvet - men hørtes morsomt ut til å starte med xD
Salvia er morsomt å starte med til en viss grad. Er du ny innen psykadelia ville jeg ikke prøvd noe sterkere en 5x. Hadde det mye gøy med 5x! Vi endte på 20x, nå er det ingen som gidder å røyke det lenger. Alle har fått for stor respekt for planten. En kraftig dose salvia er veldig intens! Alt blir helt vridd og du svetter som en gris etterpå. Bare for informasjon...
prøvde 25x første gang,
de siste gangene jeg har røkt salvia har jeg opplevd å havne i salvia-land.
Det var aldri skremmende, det var bare rart.
Opplevde at alveliknende-vesener/små personer kommuniserte med meg telepatisk, og vi utvekslet ideer og tanker som er så avanserte at jeg kun husker de under salvia-påvirkning.
Har også fått en slags nemesis, motstander. Som plasserer meg i rare situasjoner og driver å tester meg på alle mulige vis. Prøver å framstille omgivelsene mine som falske kulisser produsert av han for å lure meg. "Virkeligheten" fins ikke ifølge han.

Salvia er definitivt noe jeg skal utforske mer.
Ey! It's nothing to worry about..it's just a ride..enjoy it
rbt: Aner ikke, kjentes ut som flere timer(!) men så lenge kan det vel ikke ha vært.
Tenkte ikke akkuratt på klokka
broder !! Knall bra rapport husker du når vi var i garasjen ?
rbt
rbt's Avatar
Trådstarter
Sitat av dogz
broder !! Knall bra rapport husker du når vi var i garasjen ?
Vis hele sitatet...
Hehe, ja jeg huska når vi røykte i garasjen. Du hoppa opp og skjønte ikke hvor du var, samtidig som du snakka med en person som ikke var i rommet. sykt!
Sitat av rbt
SALVIARUSHELVETE !
...Hvis noen der ute har noen tips om hvordan jeg kan få en interessant men samtidig behagelig tripp så tar jeg gjerne imot tips ...
Vis hele sitatet...
Det var vel ikke optimale omstendigheter akkurat. Salvia er noe man bør forberede seg godt på. Det er nok bedre å planlegge for mye enn for lite Let rundt på forumet så finner du nok noen gode tips.

Selv skal jeg teste salvia i helga. Det blir 5x og jeg begynner på en minimal dose. Har planlagt mye med tripsitter'n min, så vi er rimelig godt forberedt... men man kan vel aldri bli forberedt nok
Sist endret av blablablabla; 30. oktober 2007 kl. 02:35.
▼ ... over en uke senere ... ▼
SALVIARUSHELVETTETTE ! Del 2.

http://img215.imageshack.us/img215/9940/salviaogbonggt1.th.jpg
Javisst, da hadde jeg bestilt salvia på nytt igjen! 20x extract denne gangen og fra samme plass som forrige gang, Deva Ethnobotanicals. Tenkte jeg skulle skrive noen få ord om de aller nyeste opplevelsene mine på salvia.
Det kom i ett diskré brev som vanlig. Bare navn, adresse og by var skrevet på ett helt vanlig brev og inni var det to salvia zip-poser tapet i mellom ett a4 ark, akkurat som første gang jeg bestilte.




Forsøk 1 med Venn1, "Anonyme Per" - Sted: Samme sted som i førstepost, rommet mitt.
For noen dager siden prøvde jeg først det to ganger med Anonyme Per. Jeg var forsiktig med doseringa denne gangen, jeg skulle garantere meg og ikke dosere for store doser nå siden det var Anonyme Per sin første salviatripp og jeg ville ikke skremme han vekk fra denne mystiske planten. Jeg vet jo selv hvor skremmende det kan være ettersom jeg røykte 0.5g 10x første gang og fikk en veldig ubehagelig tripp.
Fyrte med vannbongen på bildet.

Første trekk tok jeg, og Anonyme Per tok sitt trekk rett etter meg. Vi holdt inne så lenge vi orka og pusta ut. Jeg begynte først og le litt, så brøt jeg og Anonyme Per ut i ett latterkick som varte hele trippen. Ingenting mer og ingenting mindre.

Andre gang doserte vi bare bittelitt mer, men det var enda veldig små doseringer. Vi begge fikk latterkick som varte hele trippen, men ingenting mer denne gangen heller.


Forsøk 2 med Venn2, "Dan Chongi" - Sted: I stua hos Dan Chongi. Dempet belysning, stort rom, vinduer og to gode sofaer.
Vi tok betydelig større doser enn sist gang med Anonyme Per, kanskje dobbel eller tredobbel dose.
Vi brukte flaskebong med aluminiumsfolie denne gangen.

Jeg tok det første trekket, stirra ut i tomme lufta mens jeg ventet spent på at noe skulle skje.
Uten noe forvarsel eller noen andre tegn ble jeg skutt rett inn i rusen. Jeg husker absolutt -ingenting- av de første 2-3 minuttene. Jeg har blitt fortalt at jeg satt og så i veggen mens jeg sikla.
Så plutselig "våkner" jeg, og jeg ser noe rart, veldig uklart syn som svinger fram og tilbake, men jeg viste ikke at jeg var en person engang så jeg hadde ikke peiling på hva det var. Jeg kunne ikke tenke engang, også glemte jeg at jeg hadde røkt salvia, akkurat som i førstepost. Så hører jeg Dan Chongi sier i bakgrunnen: "Ka e d du jør?". Da forstår jeg hva jeg gjør, jeg hadde snudd på hodet fra ene siden til andre siden fram og tilbake uten at jeg var klar over hva jeg gjorde engang. Det føltes ut som om jeg "var" veggen bak meg, med 2 øyner som så fram og tilbake. Jeg satt fast i veggen og prøvde og presse meg ut av veggen, men det var umulig. Så tilslutt datt jeg ut av veggen og jeg var meg selv igjen, begynte og komme ned.

Jeg fortalte litt om turen min, det jeg husker ihvertfall, så var det Dan Chongi sin tur på bongen.
Dan Chongi kjente effekten med en gang han blåste ut. Det kjentes ut som om han ble dratt nedover og det var en veldig behagelig rus, fortalte han. Han så på meg og brøt ut i latter. Han fortalte etterpå at ansiktet mitt morpha seg og forandret form og sånt.
Og etterpå så han bort over mot gangen. Han ble sittende og stirre mot gangen lenge, og jeg spurte han om han så noe. "M-m-m-m...Murstein!" klarte han såvidt og presse ut av munnen hans. Og i etterkant forklarte han det som om at det kjentes ut som om han fikk ett "nebb" og det var umulig og prate ordentlig. Han sa også etterpå at når han så mot gangen var det som om han så bakover i tid, en tid han følte var steinalderen. Teppet i gangen ble gjort om til mange mursteiner som lå ved siden av hverandre og han så også en galge der og en fyr som ble hengt eller noe sånt.


Forsøk 3 med Venn2, "Dan Chongi" - Sted: Hjemme på rommet mitt igjen.
Neste dag var vi hjemme hos meg igjen og klare for en ny tripp. Denne gangen tok vi ca 1.5ganger større doser enn forrige gang hos Dan Chongi.
Fyrte med vannbongen på bildet.

Dan Chongi startet denne gangen, og jeg filmet hele trippen med digital kamera.
Dan Chongi begynte og le litt. Så begynte han og ta i luften. Det så ut som han prøvde og ta tak i noe som ikke var der. Han har fortalt etterpå at ovnen som var på rommet mitt kom helt nært han og han måtte kjenne etter om den virkelig var der. Så etter det sitter han i ett par minutter helt stille for seg selv og ser på hendene sine og små ler litt mens han ser rart på meg og så ned på hendene sine igjen.
Plutselig freaker han helt ut. Han blir helt vill og det ser ut som om han prøver og tørke noe vekk fra ansiktet hans som ikke var der. Så ser det ut som om han prøver fortvilt og puste, men klarer det ikke. Han begynner og hoste som faen og spreller rundt i sofaen.
Dan Chongi fortalte i ettertid at han var og svømte under vann og han klarte ikke puste. Han trodde han skulle drukne.

Så var det min tur. Jeg skrudde av lyset og satt på en bordlampe med sterkt blått lys for og endre litt på omgivelsene for og se om jeg ville få noe annerledes tripp.
Jeg fikk effekt med en gang, men var ingenting annet enn "følelsen" man får på salvia. Så etter kanskje 20-30sekunder blir jeg dratt langt inn i veggen. Jeg ble dratt lengre og lengre og lengre, så plutselig stoppet jeg. Der så jeg en mann som prøvde og si noe til meg. Det var veldig uklart hva han sa så jeg fikk det ikke med meg. Det føltes ut som om han prøvde og fortelle meg noe viktig, men så ble jeg sendt tilbake mot veggen og ut til rommet mitt igjen.

Jeg svettet som faen og var glodvarm. Jeg fortet meg og fylle en ny pipe, mens jeg enda ikke var helt nede. Jeg ville tilbake til han mannen for og høre hva han prøvde og fortelle meg. Jeg tok trekket, og stirret rett fram på veggen mens jeg håpet på at jeg ville bli sendt til samme sted igjen. Rett framfor meg var denne System of A Down plakaten:
http://img220.imageshack.us/img220/3535/systemofadownmushrooms5ff8.th.jpg
Så begynte de soppene som hopper på "hoppestokk" og hoppe opp og ned. Hele plakaten ble 3D, soppene der nede gikk fram og tilbake. Det så ut som om elefanten på plakaten gikk ut av plakaten og inn i rommet mitt. Det så ut som om plakaten ble ett vindu, ett vindu ut til en mye bedre verden der alt var som i en tegnefilm. Følte at det var en verden uten problemer eller noen plikter. Det var en plass man bare kunne slappe av med alle "soppe vennene" mine og ligge på rygg i gresset og nyte livet.

Jeg begynte og komme ned og svetta som jeg aldri har gjort før. "Sannpapir klærne" var værre enn jeg noen sinne har opplevd på salvia. Ettersom tiden gikk sluttet jeg og svette men skalv og frøs som bare faen. Jeg hoppa i dusjen for og se om jeg ville få varmen i meg da. Hadde enda kraftige ettervirkninger etter salvian, og jeg kjente faktisk ikke varmen mot kroppen. Sprøtt!


Alle trippene varte fra 3 til 7 minutter.
Siste trippen min varte rundt 15minutter, men da tok jeg 2 store trekk.
Siste trippen hadde jeg ettervirkninger og skalv og frøs i 30-40minutter etter jeg hadde kommet ned.
yeah... enda en sykt bra skrevet trippref fra RBT. vi må triple dosen næste gang hehe =)
det med kulde/varme-bølger over kroppen er en velkjent etter-effekt på salvia, mystiske saker
Mystisk at jeg aldri har opplevd å ha en horribel opplevelse på salvia, kanskje fordi jeg har annerledes terskel for hva jeg opplever som horribelt?

Den har ihvertfall overbevist meg om at det er mer mellom himmel og jord enn vi aner
konge bra rapport rbt. eg har samme plakaten av system of a down. og eg kjenner meg ganske så bra igjen når du forklarer korleis plakaten blei levende hehe. eg hadde også noen plastposer liggende på rommet som begynner å bevege seg som regel hehe. men eg vil forsatt ambefalle deg å ta det roligere og ta fleire trekk. gir ein mykje meir kontrollert tripp siden du er klar over kva som skjer heile tiden. så slipper folk å tru dei drukner hehe. men salvia viser deg aldri det samme. og det er det rareste og råeste eg noen gang har opplevd hehe. det har også overbevist meg at det er noe etter døden. vertfall etter eg trudde eg var død i salvia rus. skremmende opplevelse, men lærerik.
Sist endret av itZsaiN; 11. november 2007 kl. 00:26.
prøv å ha på musikk.. psychedelic trance seff. har hatt masse artige opplevelser på 1x salvia + weed, folk som har gått i taket og klona seg selv, folk som tror andre vil spise dem, osv osv..
rbt
rbt's Avatar
Trådstarter
Sitat av w0t.
prøv å ha på musikk.. psychedelic trance seff. har hatt masse artige opplevelser på 1x salvia + weed, folk som har gått i taket og klona seg selv, folk som tror andre vil spise dem, osv osv..
Vis hele sitatet...
Har prøvd og røyke salvia med musikk i bakgrunnen, men jeg "sperrer" alltid ute musikken fra ørene mine. Klarer ikke og fokusere på musikken. Klarer ikke høre den engang på en måte.

Aldri prøvd og mixe salvia og cannabis rusen da. Mister lysten på og ruse meg på uansett hva etter jeg røyker salvia, og når jeg er stein er det aldri noe fristende og røyke salvia.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Jævlig bra skrevet Rbt
Når det kommer til å blande hasj og salvia så synes jeg at jeg får mye mere ut av "trippen" i ettertid, tenker jo så det knaker etterpå
Sist endret av Fluffybum; 4. april 2008 kl. 18:27.