Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1692
Anonym bruker
"Sjokkert Ørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Halla. Prøver å sortere ut hvorfor jeg har 110-120 i hvilepuls på morgenen. Er «helt frisk» ekg’er og blodprøver og BT er helt fint og alt ser bra ut og har heller ingen underliggende sykdom.

Har kjørt litt s4 og rad før. Og har nå to bokser sarms. En med S4 og en med MK-2866 (ostarine), det jeg lurer på er om man kan bruke dette «trygt» ifh til høyere puls? Har kjørt sarms før uten noe problem, så lurer på om jeg kan kjøre sarms eller om jeg burde bare gi faen... eller hvis noen har erfart høyere puls ved bruk av sarms? takker for innspill
Skjønner ikke at du engang vurderer det med de tallene der. Jeg er nede i 40 i hvilepuls, og noen ganger enda lavere enn det igjen når jeg sover. Etter jeg står opp på morgenen er den halvparten av din hvilepuls. Du vurderer seriøst gunne på uten utredning først? har du vært hos legen? går selv på TRT, men har aldri misbrukt det, og ikke tatt mer enn terapeutisk dose noen gang.

Sitat av Mrsprettball Vis innlegg
Skjønner ikke at du engang vurderer det med de tallene der. Jeg er nede i 40 i hvilepuls, og noen ganger enda lavere enn det igjen når jeg sover. Etter jeg står opp på morgenen er den halvparten av din hvilepuls. Du vurderer seriøst gunne på uten utredning først? har du vært hos legen? går selv på TRT, men har aldri misbrukt det, og ikke tatt mer enn terapeutisk dose noen gang.
Vis hele sitatet...
*edit* Følte meg litt tante pose her ved å skrive at jeg ikke misbruker noe selv. Jeg driter egentlig i hva folk gjør med sin egen kropp, og ser ikke ned på andres valg rundt dette. Noen ganger lurer jeg bare på hva folk tenker på. Ønsker deg egentlig bare det beste. Jeg syns virkelig at om du ikke har gjort det, at du skal sjekke ut dette hos noen profesjonelle før du går videre. Akkurat når det gjelder hjertet ditt, så burde du virkelig ta det seriøst.
Sist endret av Mrsprettball; 17. januar 2021 kl. 08:05. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
SARMS gir endel bivirkninger ja. Det er broscience at SARMS ikke gir bivirkninger, slik AAS gjør i korte trekk.