Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  39 2721
Alle her har vel hatt ett øye på Futurama,family guy,american dad,simpsons å south park.

Noen som kan nevne andre gode å geniale tegneserier?

Family guy å american dad er jo den sammepersonen som lager. seth macfarlane.
Å Matt groeing som står på south park,futurama å simpsons. som alle er geniale serier.

Disse 5 tegneseriene er gullstempla kvalitet på det beste.

Noen som kan komme opp med gode å morsomme tegneserier som dette?

Noe fett å laste ned? hoes?
Futurama!
Står Matt Groeing bak South Park? Dette var helt nytt for meg...

Du burde sjekke ut God, The Devil and Bob. Veldig kort animasjonserie på få episoder, men det er geniale episoder
Vel, ble for ikke så lenge siden anbefalt programmet Drawn Together. Det står i stil med south park og family guy. Jeg likte det veldig godt (Kommet noen episoder inn i 1. sesong) Det handler om tegneseriefigurer som er plassert i et big brother hus også skal de leve der. Ganske morsomt.
Nei, Matt Groening står ikke bak South Park.

Det er Trey Parker og Matt Stone.
Gisse: Søkte etter Drawn Together på Torrentleech og der driver de i sesong 3 nå. Så de er jo en smule lenger enn sesong 1
Nei drawn together var ikke akkurat min type..

Serier som family guy,simpsons å futurama, dere er enige at de er GENIALE??
Sånne serier som det liker jeg.
American dad er noe alla lignende som family guy. Seth macfarlane som står bak der å.
Genial den å, fikk faktisk nyss om den får en måned tid siden så har nettop blitt ferdig å sett alle sesongene.
Veldig bra.

Så har vi south park da, som er dårlig tegnet å ikke så fint å se på men til gjengjeld er serien uhyre genialt morsom.

Er drawn together det beste dere kan komme med????
Drawn Together er jo en genial serie. Har dessverre ikke noen flere serier som ligner.
Såvidt jeg vet, er det ingen flere lignende ?
Du har jo alltids robot chiken også lager adult swim mye bra serier. Ingen av disse er serlig bra laget, men humoren holder høy standar
Robot Chicken synes jeg er en morsom serie. Den har vært sendt på TV, og er vel forholdsvis populær.

En jeg synes høres spennende ut er "Shnookums and Meat Funny Cartoon Show" (1993), men den har jeg ikke sett. Har ikke orket å laste den ned selv, men det er Seth McFarlane som er regissøren av den, så den har kanskje litt til felles med Family Guy og American Dad. Sjekk den ut de som vil

Ellers er det jo en del kortserier (animert) på internett, som Weebl & Bob, Invader Zim og sånt.
Sist endret av TinMan; 24. november 2007 kl. 05:49.
Futurama er den mest geniale tegneserien ever! Flott (understatement!) at de skal fortsette med den snart! Er spent på om de klarer å holde kvaliteten oppe. Det kommer en film nå i slutten av november, men jeg er litt usikker på om de slipper filmen eller om de skal kutte den opp i episode-biter og sende i 2008.. eller begge deler. Antagelig begge deler når jeg tenker meg om. Filmen heter Bender's Big Score

Hell I'm getting that!


Ellers vil jeg muligens foreslå invader Zim

Ikke i samme klasse som Futurama imho, bare så det er sagt. Men jeg likte den
Filmen er allerede ute løp å last
Matt groening står bak SOUTHPARK!?!?!?
SKam deg!!!
Det er geniene Matt Stone og Trey Parker som står bak South Park!
Skam deg! skam deg!
SOm noen kansje har skjønt setter jeg Southpark litt høyere en de andre seriene som nevnes her.
... Drawn toghether er jo drit morsomt :P
jeg elsker family guy det er helt sinnsykt bra samme med south park det er nesten like bra ;D
South Park RULER!! Family Guy SUGER!! Det er så kjedelig og uinteressant :-(, det er akkurat likt parodien de gjør på South Park (S10E03/04 - Cartoon Wars).

Men The Simpsons og Futurama er bra...:-)
Jeg har aldri vært særlig interessert i South Park, men noen overtalte meg nylig til å se seaong 10, og... herregud for noe jævla søppel! Jeg tror kanskje jeg lo, i gjennomsnitt, ca. 0.25 ganger per episode, og jeg klart aldri å komme meg gjennom hele sesongen.

Noen sitater fra Cartoon Wars:

"Your show has become so preachy and full of messages that you've forgotten how to be funny!" (om South Park)

"I know it's just joke after joke, but I like that! At least it doesn't get all preachy and up its own ass with messages, you know?" (om Family Guy)

Synes dette oppsumerer hele South Park vs. Family Guy-greia ganske bra. Family Guy er i det minste morsomt. South Park dreier seg bare om skapernes enfoldige libertarianistiske budskap.
Jeg kan kanskje være enig at du ikke ler konstant av South Park, men Family Guy er sååå utrooolig kjeeedelig. Det er bare "Do you remember the time..etc.etc." Det er så ukreativt.
Sist endret av tobbe666; 24. november 2007 kl. 13:34.
South Park er best! Simpsons er også veldig bra
South Park var litt morrsomt på ungsomskolen, rett etter det kom. Nå er det bare .. Støy. Det er som å høre på Static.
De er alle geniale! men ingen av dem slår simpsons! family guy og american dad er ganske nærme, men gulingene ruler
Sitat av mr_eff
Jeg har aldri vært særlig interessert i South Park, men noen overtalte meg nylig til å se seaong 10, og... herregud for noe jævla søppel! Jeg tror kanskje jeg lo, i gjennomsnitt, ca. 0.25 ganger per episode, og jeg klart aldri å komme meg gjennom hele sesongen.

Noen sitater fra Cartoon Wars:

"Your show has become so preachy and full of messages that you've forgotten how to be funny!" (om South Park)

"I know it's just joke after joke, but I like that! At least it doesn't get all preachy and up its own ass with messages, you know?" (om Family Guy)

Synes dette oppsumerer hele South Park vs. Family Guy-greia ganske bra. Family Guy er i det minste morsomt. South Park dreier seg bare om skapernes enfoldige libertarianistiske budskap.
Vis hele sitatet...
Syns personlig det der er jævla morsomt jeg.
Family guy er greit noen ganger det og, men det blir så oppbrukt hvis man ser på det for lenge...
Snubla over en serie kalt Slacker Cats tidligere i år.
Den var ganske moro syntes jeg, livet til to slacker cats (i mangel av gode norske ord).
Noe speisa og en del moro, imho ^^
South park det er så dønn gørr klarer ikke all den kaukinga, akkurat som om du ser på foxkids eller hva det nå heter.

Family guy derimot, det er så drittbra.
Dumpa dumpa boble in glom også blir peter sparka i leggen haha.

Samme episode: http://www.youtube.com/watch?v=xZfe6oi7q_g
I alfabetisk rekkefølge kan jeg liste opp serier jeg ser, har sett eller som jeg ikke har satt meg helt inn i, men samtidig er verdt å se på.


American Dad - I overklassen, har sett alt [Går enda]
Dilbert - Sært, sett noe [Ferdig; 2 sesonger]
DuckTales - Barndomsminner, har sett alt [Ferdig; 100 episoder]
Drawn Together - Sært, sett noe [Går enda]
Family Guy - I overklassen, har sett alt [Går enda]
Futurama - I overklassen, har sett alt [Ferdig; 5 sesonger (?)]
Invader Zim - Sært, sett noe [vet ikke]
Pinky And The Brain - Morsomt, sett nesten alt [Ferdig; 4 sesonger]
Samurai Jack - Sært, sett noe [Ferdig; 4 sesonger]
Simpsons, The - I overklassen, har sett alt [Går enda]
South Park - I overklassen, har sett alt [Går enda]
Swat Kats - Sært, sett noe [Ferdig; 2 sesonger / 26 episoder]
The Boondocks

Robot Chicken fantastisk satire om amerikansk TV.
Sitat av tobbe666
South Park RULER!! Family Guy SUGER!! Det er så kjedelig og uinteressant :-(, det er akkurat likt parodien de gjør på South Park (S10E03/04 - Cartoon Wars)
Vis hele sitatet...
Men det er det som er fett med Family Guy :P Selv om jeg også liker South Park en smule bedre, hvertfall det nyeste.
Sitat av mr_eff
Jeg har aldri vært særlig interessert i South Park, men noen overtalte meg nylig til å se seaong 10, og... herregud for noe jævla søppel! Jeg tror kanskje jeg lo, i gjennomsnitt, ca. 0.25 ganger per episode, og jeg klart aldri å komme meg gjennom hele sesongen.

Vis hele sitatet...
Tror at når man ler 25% av en episode, så ler man veldig mye. Da vil jeg si det var vellykket?
Owned

(titegn)
Sitat av max-mekka
Tror at når man ler 25% av en episode, så ler man veldig mye. Da vil jeg si det var vellykket?
Vis hele sitatet...
0.25 av 1 gang da vettu. 25% av 1 en liten latter. Han ler en kvart latter vær episode og det er ikke mye. owned.

Men, South park er jo for de spesielt interisserte som absolutt alt annet også da Jeg derimot digger SP, mens dama hater det...
Ok Ok, jeg tar tilbake "owned" men det er fordi max-mekka regnte feil ( han sa 25%).

Har brukeren ved nick "ManBearPig" noe mening? Hehe...
The one who knocks
CosmoKramer's Avatar
OMG! Boondocks! Den serien er mye bedre enn Family Guy og sånt søppel. 1. sesong er ferdig og den 2. begynner snart.
Sist endret av CosmoKramer; 25. november 2007 kl. 15:20. Grunn: leif
Han skriver da ikke at han ler en 25% latter. "0.25 per episode" Hva det betyr veit vel ingen? "Jeg lo 0.25 ganger per episode" lol, går ikke an å si.
Adult Swim's "Stroker and hoop" er noe som er verd å ofre noen timer av sitt liv for
Han skriver da ikke at han ler en 25% latter. "0.25 per episode" Hva det betyr veit vel ingen? "Jeg lo 0.25 ganger per episode" lol, går ikke an å si.
Vis hele sitatet...
Jeg sa i gjennomsnitt. Det er altså ikke snakk om at jeg lo en 25% latter, men at jeg lo én gang for hver fjerde episode. Sånn cirka.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Jeg syns Family Guy er morsomt men amn går lei det uendlige gangene de drar ut tida i episoden så sinsykt. Som for eksempel i Kejerith link. Uendlig med sånne i Family Guy. Greit det er morsomt de første gangene, men man går rimelig lei det etter hvert.
Hva med One peace?
det er en tegneserie. dubbet riktig nok, men fortsatt kul.
Claveman er en genial kort serie på 5 episoder...bare på nett da; newgrounds.com
The Critic er en av mine favoritter(mange som var med og skrev og produserte serien hadde jobbet på The Simpsons før de gikk videre til Futurama), synd den fikk bare to sesonger.