Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1001
Mine foreldre skal opprette et firma og de vil i den grunn ha sin egen hjemmeside til å publisere diverse informasjon om firmaet, nyheter o.l. Jeg har litt web erfaring selv, men det meste av erfaringen er mest konfigurering av ferdiglaget sider/templates/php-nuke osv. Det jeg trenger er en enkel og ryddig side med et clean design. Har dere noe forslag til hva jeg kan bruke? Skal jeg finne noen templates/blogg systemer som er lette å konfigurere(I så fall hvilket system, om dere har noen å anbefale), eller skal jeg ta det fra scratch? Jeg har ingen erfaring innen koding og design, så jeg må bruke veldig lang tid på å ta det fra scratch.

- På forhånd takk
Trådstarter
Ingen forslag? Det må da være noen som har noe å foreslå?!
lag en side selv, bruk cutenews eller lignende til publisering av nyheter...
Hva med å sette opp en side ved hjelp av Wordpress, og finne et brukbart skin?

Uansett seg synes et firma burde benytte seg av en skikkelig løsning for å gi et godt inntrykk på potensielle kunder, ikke ferdig templates og slikt. Det ser veldig lite profft ut.
Trådstarter
Octavarium, sant det du sier, men jeg vet ikke helt om jeg har tid til å begynne å lære meg dreamweaver og koding, så om det finnes en annen sikker og "proff" løsning hadde det vært det beste.
Sitat av novastar
Octavarium, sant det du sier, men jeg vet ikke helt om jeg har tid til å begynne å lære meg dreamweaver og koding, så om det finnes en annen sikker og "proff" løsning hadde det vært det beste.
Vis hele sitatet...
Jeg sier ikke at du nødvendigvis skal gjøre det

Det er kanskje en ide å bruke noen tusenlapper hvis man først skal ha en webside. Jeg vil påstå at det gir bedre inntrykk å ikke ha webside, enn å ha noe som bare er halvveis.

Skal du ha templates har www.elated.com mange gode

Du kan jo også bruke phpWebEd som et enkelt CMS. Meget enkelt å sette opp. Har ikke så mange funksjoner, men det skulle være veldig enkelt å kombinere templates fra Elated med dette.

Lykke til!
Sist endret av Octavarium; 22. april 2006 kl. 19:57.
Jeg kan ordne hele pakka for en billig penge. Ta kontakt på , så kan jeg sende deg litt mer info, priser og eksempler.
enig med octa der, "its not about what you present, its how you present it" tjiiih
ja, er forøvrig også enig i det der... en dårlig side er værre enn ingen side, siden det gir et enda mer uproft inntrykk.
Lag en enkel side, og bruk PHP Update til å kjøre den. Enklere får du det ikke. (Da tenker jeg på å integrere det i designet - det er en lek )