Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1394
Jeg trenger et bra gratisdomene, siden .tk-tjenesten har tatt helt over med reklame.
De jeg kjenner til fra før er:
- Gratis .co.nr domene (todelt domene)
- Gratis .be domene med 10mnd. begrensning (10mnd. begrensning er lite)
- Gratis .<mange>.tf domene (altfor harry og ukjente domener)
- Gratis .tk domene (for mye bannere, popups og menyer)

Er det noen som har forslag?
eller så er cjb.net også "greit" nok. (domene.cjb.net får du da)

Men når det koster så lite som 10 kroner mnd hos b-one så skjønner jeg ikke hvorfor du ikke bare kjøper
Et .com, .org, .net, .biz, .nu, you name it koster bare 100,- kroner året, dette er jo ingenting.
Hvis du f.eks setter opp server på egen maskin, eller har en lagrinsplass på home.no/home.no.net s
slik som du må med .tk, så kan du jo ta en titt på www.dyndns.org.
Ramser ikke opp alle man kan få der, men det er en del. Og dette kan du gjøre gratis.
Eksempel:

<navn>.dontexist.com/org/net
<navn>.doesexist.com/org/net
<navn>.endofinternet.org/net

Og hvis du velger å redirecte en ip (F.eks serveren du kan sette opp på maskinen din) så har du enda flere forskjellige å velge mellom.
homelinux.org funker jo fett.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Ellers kan en jo bare orke å bruke to minutter på å faktisk fjerne reklamen fra .tk domener?
www.piczo.com(dem suger da, men, men)
Sitat av larrizzz
www.piczo.com(dem suger da, men, men)
Vis hele sitatet...
Han er ikke ute etter webhost med så og si ferdig oppsatt hjemmeside, men et gratis domene.
Har ikke noe gratisdomene å anbefale, men det å bare kjøpe et domene er utrolig befriende. Og det er absolutt ikke dyrt.
.tk hadde vert et vidunderlig domene om alle ikke sammenlignet .tk med masse reklame.
Hadde folk faktisk tatt seg tid til å skru av reklamen hadde somsagt .tk vert flott

Edit:
For de som ikke ønsker å bruke penger.
Sist endret av møkk; 18. april 2006 kl. 18:35.
Sjekk ut http://www.rocks.it/ , de tilbyr subdomener, slik at dukan ha navn.rocks.it , .owns.it , has.it kicks.it osv. du kan også få kickme.to/navn

Har igrunn ikke prøvd det før noe særlig, så jeg tar ikke på meg noe ansvar om du plutselig skulle få en fet regning. :P
http://www.metallictech.net/suprn/viewtopic.php?t=60

les der, der står det hvordan du fjerner reklamen GRATIS fra .tk domenene